Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik heb nog eens na zitten denken over het "verkleinen" van je zadel door een bontje. Nou redeneer ik als volgt. De kussens van je zadel liggen op de spieren naast de ruggengraat... de schoft ligt vrij omdat de voorkant van een zadel wat hoger ligt. Hoe kun je nu er voor zorgen (met een bontje) dat je kamer ineens kleiner wordt en de ruggegraat ineens niet meer vrij zou liggen? Naar mijn inzien komt, door het bontje, het zadel iets hoger te liggen (dus niet krapper).
vibabu schreef:Omdat ik verder toch niks te doen hebIk heb nog eens na zitten denken over het "verkleinen" van je zadel door een bontje. Nou redeneer ik als volgt. De kussens van je zadel liggen op de spieren naast de ruggengraat... de schoft ligt vrij omdat de voorkant van een zadel wat hoger ligt. Hoe kun je nu er voor zorgen (met een bontje) dat je kamer ineens kleiner wordt en de ruggegraat ineens niet meer vrij zou liggen? Naar mijn inzien komt, door het bontje, het zadel iets hoger te liggen (dus niet krapper).
Correct me if i'm wrong