sprenger zoveel beter?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:34

oji schreef:
Een spijkerbroek met een fijne pasvorm zit mij ook lekkerder als bijvoorbeeld een goedkoop C&A tje..maar niet dat ik met een goedkope spijkerbroek ineens ga lopen als een eend of medische problemen krijg...maar die fijne heb ik wel meer comfort. En als ik naar de sprenger bitten kijk dan zie ik gewoon dat daar is nagedacht over de pasvorm en comfort voor de paardenmond. Dat comfort gun ik mijn paard gewoon en daar heb ik best geld voor over.

Super mooi gezegd en goed verwoord! :j
Laatst bijgewerkt door wereld op 28-09-12 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:35

wereld schreef:
emma525 schreef:
Persoonlijk zou ik nooit zoveel uitgeven aan een bit. Dan liever de tandarts.

Wat is dit voor vreemde opmerking? Wat heeft het een met het ander te maken?

Dat ik liever nog geld over hou voor bijv. een extra keer de tandarts erbij te roepen. Mijn paard gaat sowieso naar de tandarts 1x per jaar.

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:37

ja ik reageerde toen ik dit las maar las verderop dan meer mensen het al hadden gevraagd, vandaar dat ik het al verwijderd had.. Je had het al uitgelegd wat je bedoelde, sorry.. :)

emma525

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-12 20:39

wereld schreef:
ja ik reageerde toen ik dit las maar las verderop dan meer mensen het al hadden gevraagd, vandaar dat ik het al verwijderd had.. Je had het al uitgelegd wat je bedoelde, sorry.. :)

Geeft niet, kan gebeuren ;)

VC_Immortal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 11:10

Sowieso is ieder paard anders.
Mijn paardje loopt er vanaf z'n 4de mee (is nu 18). Hij loopt ontspannen en met plezier op sprenger.
Toen ik de mijne kwijt raakte heb ik een tijdje een reserve bit gehad maar merkte dat hij toch anders liep.
Ook minder happy en meer geconcentreerd op het bit (ook in het bos met een lange teugel).
Daarom zo snel mogelijk een sprenger aangeschaft.

Zoals er al is gezegd, is het comfort en plezier van m'n paardje het echt waard.

orkaan

Re: sprenger zoveel beter?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-12 14:43

ik had laatst een myler geprobeerd (naja is dus geen sprenger maar wel zelfde prijscategorie) paard liep er voor geen meter op en heb haar nog nooit zo raar de tong uit zien steken...