Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Featherlight schreef:dekjes met alleen een vlaggetje van het land waar het ras van je paard vandaan komt erop, die zijn bijna nergens te vinden. en dan in basiskleuren zoals wit, donkerblauw, zwart grijs enz.

Diaz schreef:Ik vind zelf dit kwa kleur niet zo passen in de dressuur:
[ Afbeelding ]
Het zou mij om zoiets gaan!
[ Afbeelding ]
vuurneon schreef:Een normaal pvc hoofdstel;
Norton had/heeft die.
Mag in kleurenzolang het maar geen endurence hoofdstel is met klipjes.
Dus normaal trens hoofdstel, in het pvc
ijssnuiver schreef:Een academische kaptoom op shet/pony maat(en dan bedoel ik echt die van Marijke de Jong), die vind ik tot nu toe gewoon het fijnst werken.
En een vliegenmasker die mijn pony past, ik heb nu een heel klein maatje ne die past mijn paard nog gewoon met gemak. Maargoed wellicht ligt dat meer aan de pony dan aan de maskers.
Koper schreef:Ik wil heel graag het bit dat ik nu gebruik maar dan messingkleurig. Ik heb een mylerbustrens, model MB04. Succes Peerke
Lage neusriemen met lak, die bestaan. Welke maat moet het zijn?
Sodeletuut schreef:Een bitloos hoofdstel met engelse 'look'. Dus een mooie brede onderlegde neusriem en gewoon normaal. Vaak zien ze er toch net anders uit als een engels hoofdstel. Ik heb het trouwens wel over een sidepull, want er zijn wel redelijk wat 'normale' crosslinks.
Paisy schreef:het gaat er mij niet zozeer om om hoofdstellen in apparte kleuren bruin te krijgen (deze vind je wel na goed speurwerk) maar wat ik echt niet kan vinden in de kleur tabacco is een dressuursingel en beugelriemen. ( singel is er wel, maar die kost ruim €150,-) en dat heb ik er niet voor over :s
Anne_mieke88 schreef:
siepenteun schreef:Stippen peeskappen lijkt mij leuk, en goedkope halsters met een knip indruk musketon (zoals de halsters van anky en hv polo hebben) en lichtblauwe hoofdstellen in full
Miracle_ schreef:Ik mis idd ook veel kleurtjes-hoofdstellen, ook bitloos.
En de KNAL rode peesbeschermers, die hebben ze bijna nergens.. altijd mat rood of bedeaurood.. (schrijf je dat zo?)
En ik zou ook graag wat apartere halsters zien, met lekker felle kleurtjes.. Zoals deze die ik laatst gekocht heb:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/ ... 7103_n.jpg

Kayleigh__ schreef:Dekens in het rood wit blauw. Piaffe verkocht ooit een set daarvan, maar hebben bijna niks meer.
Ook een zweetdeken in rood wit blauw is erg tof.
En andere vlaggendekens zijn natuurlijk ook erg leuk.
Featherlight schreef:dekjes met alleen een vlaggetje van het land waar het ras van je paard vandaan komt erop, die zijn bijna nergens te vinden. en dan in basiskleuren zoals wit, donkerblauw, zwart grijs enz.
xSaarSaar schreef:Mooie hoofdstellen in cognac/tobacco met engels neusriem, die een beetje betaalbaar zijn!
Die zijn echt énorm lastig te krijgen of veel te duur, en ik ben al een behoorlijke tijd op zoek.
En inderdaad zoals Kayleigh_ zegt: rood-wit-blauw spullen zijn ook altijd erg leuk!
mooney schreef:Ik rij fanatiek met mijn welshje van 1.22 hoog. Spullen vinden is een ramp!
Heb een dressuurzadeltje van 15 inch, dekjes maat pony/dressuur bestaan zo goed als niet(los ik nu op door er cob vz onder te gooien). Dekens zijn er voor de mini's en shetten, dan zit er een gat en komen de grote Cponys aan de beurt, daar sta je dan met je Bpony. Als laatste de hoofdstellen, gebruik nu Shet en daar knip ik gaatjes bij en je kan de keelriem bij wijze van spreke over de neus heen schuiven terwijl hij op zijn strakste vast zit. Een mooi Engels hunterhoofdstel in maar minishet of shet voor smalle kaken staat dus nog op het lijstje.
Natascha schreef:iets minder standaard men-spul. Is wel te vinden maar meestal erg duur en je moet er goed naar zoeken. Hippe kleurtjes, mooie onderleggers, afwijkende bitten ed.
Bovenstaand "middeleeuws"hoofdstel vind ik overigens ook geweldig en zoiets is in NL ook moeilijk te krijgen.
Verder comfortabele en betaalbare ruiterkleding met een wat stoerdere uitstraling dan het hoog Penny gehalte spul wat tegenwoordig zo in is.
Verwarmde kleding voor in de winter. Is al verkrijgbaar in de motorzaak en sommige websites maar wederom reteduur.

Annabel schreef:Ohja, en menonderleggers voor shetlanders.
Gini schreef:Ik mis Belgische webshops, dus als je aan internationale uitbreiding denkt.
Ik "mis" dus eigenlijk veel dingen.

siepenteun schreef:zoek andere keer nog verder. Had ooit een hele leuke gezien maar moet ik weer even zoeken
Gianti schreef:Ik zoek nog steeds shet maat oornetje

ikke_draver schreef:vliegen rij deken die netjes blijft zitten en het liefst in zilver,grijs of wit (zonwerend)
als het kan maat 215 of 10 cm groter
exceem deken die je niet over het paard zijn hoofd hoeft te doen maar kunt vastgespen.
wel met langere buik beschermer en als t kan groter dan maat 215
Gypsylady schreef:Anne_mieke88 schreef:
Deze vind ik niet zo mooi
Maar ben wel met je eens
En dan het liefst in maat Cob
Bling bling frontriempjes voor menhoofdstel
Liefst ook niet te duur