Ben ook een Döbert fan
Döbert heeft zo'n fijne pasvorm voor je paard
Zelf heb ik een soortgelijk model in een cognackleur
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Hoe breed is jouw neusriem? Sky_As schreef:Zijn er hier ook mensen die een rondgenaaid hoofdstel hebben (met de hele brede neusriem net zoals bij de classic die ik eerder gepost heb hier in het topic) en dan met gouden fournituren.
Ik wil waarschijnlijk een nieuw zadel gaan bestellen (Custom) en wil denk ik overstappen op zwart met goud (vind ik mooi staan op een bruin paard).
Alleen hebben ze bijna nergens standaard zwart met goud, en ik wil eigenlijk wel weten aan wat voor bedrag ik dan moet denken zodat ik vast kan gaan sparen....
.....Sky_As schreef:pfoe...... mmmm in combinatie met een custom zadel, gaat dat hem nog ff niet worden gok ik zo.....
Ik heb toentertijd 250 euro betaald voor mijn hoofdstel, vond ik super veel geld, maar hij is het wel meer dan waard geweest.
alleen 400 euro nog even bij de 2200 (?) euro voor het zadel, gaat ff te veel worden gok ik zo.
Weet je toevallig of de trens eventueel ook om te bouwen is naar stang en trens?
ik wil volgend jaar weer starten met wedstrijd rijden, en begin dan in de M1. maar hoop wel over een jaar/anderhalf jaar richting het Z te gaan. Maar beetje zonde om 400 euro te betalen en dan alsnog een los hoofdstel voor stang en trens aan te moeten schaffen.

Want je heb ook nog tobacco en london geloof ik. London lijkt me erg licht, ik ben erg benieuwd naar tobacco, aangezien die kleur overal anders is haha! elfje72 schreef:Ik heb ook een Dobert hoofdstel laten maken bij Drunens Ruiterhuis.
Zwart met goudkleurige gespen en lakneusriem. Kosten ongeveer €400,- maar is al wel een tijdje geleden.
Een foto staat op pagina 2. Er rijdt nu een jongetje op de pony en die houdt niet zo van lak. De pony heeft nu een Schockemohle hoofdstel half rondgenaaid ook met goudkleurige gespen.
Misschien is dat wat voor je? Is te koop bij Epplejeck.
[ Afbeelding ]

Liesje89 schreef:Gisteren was ik met mijn vriend naar het Drunens Ruiterhuis gereden om te kijken bij de dobert hoofdstellen en om evt samen te stellen en te bestellen.. Hangt er een classic die perfect bij mijn zadel kleurt! Afgeprijsd! Dus die kon ik niet laten hangen. Het is wel een stang en trens model, dus hoge neusriem. Maarja, als ik een sperriem wil laat ik er gewoon een lusje aan plaatsen. Nu rustig kijken voor een mooie frontriem, heb het liefst een dobert eraan. Er zaten ook netjes een stangteugel en een trensteugel bij, en natuurlijk het extra bakstuk maar die heb ik niet nodig. Voor €150,- vind ik het zo wel prima![]()
[ Afbeelding ]
En mazzel van die € 150 haha.