Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Succubi schreef:Je hebt trouwens onwijze mazzel, er is heel veel te koop in pony maat (misschien dan geen bit, maar ze rest wel) ik zoek alles in Full/Cob maat en dan word het al een heel stuk moeilijker
Succubi schreef:Ik heb nog wel een roze bitstukje voor je, ik heb er per ongeluk 3 besteld
Maar eeeh... Roze kast om het in op te bergen?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
kim345 schreef:Succubi schreef:Je hebt trouwens onwijze mazzel, er is heel veel te koop in pony maat (misschien dan geen bit, maar ze rest wel) ik zoek alles in Full/Cob maat en dan word het al een heel stuk moeilijker
wat voor spullen zoek jij nog dan?
http://www.goedhard.nl hebben ze enorm veel kleurtjes dus ook roze ook in de grote maten.
Of kijk eens op andere endurancesites, daar zijn felle kleuren een stuk gebruikelijker.
amika2011 schreef:Succubi schreef:Ik heb nog wel een roze bitstukje voor je, ik heb er per ongeluk 3 besteld
Maar eeeh... Roze kast om het in op te bergen?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik dacht dat ik erg was....hahaha. GAAAAAAAAAAAAF zo'n kast!
Ik ga voor extreem
. Het is voor mij gewoon een sport geworden 

Succubi schreef:Je hebt trouwens onwijze mazzel, er is heel veel te koop in pony maat (misschien dan geen bit, maar ze rest wel) ik zoek alles in Full/Cob maat en dan word het al een heel stuk moeilijker
amika2011 schreef:Hahaha een foto van mijn dochter had ik in het ander forum geplaatst maar die is verwijderd.... te veel roze wat niet over een bitje ging....
Maar hier nogmaals....
O, ja ze is 5 jaar en rijd pas vanaf april....
[ Afbeelding ]

Haha, ik zoek al een eeuw naar roze tansportbeschermers, heb uiteindelijk maar donkerblauwe gekocht aangezien ik ze echt nodig had.

Succubi schreef:michelle___ schreef:
Ja!! Die is mooi!
Ik wil die van Epplejeck met hals
Maar Gráni heeft zijn eigen gemaakte deken![]()
(making of op mijn andere pony, die staat wat langer stil)
[ Afbeelding ]