Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Daar heb jij natuurlijk weer helemaal gelijk in!!!
Ik zou sowieso geen extra geld willen betalen voor dit soort onzin, maar ik moet ook op de centen letten met zoveel paarden.
Als ik miljoenen bezat of in elk geval veel geld had, (zou ik het denk ik nog niet doen), maar werd het natuurlijk wel makkelijker om dit soort onzin extra te gaan betalen!
Want aan dit soort dingen hangt wel een prijskaartje neem ik aan!
de bitjes staan er wel tusssn maar geen 10.5 jammer genoeg. weet wel dat de maat kan verschillen met een enkel en dubbelgebroken bit, dus mss dat de 11.5 dubbelgebroken wel past? mijn welshjes (a) passen ook een 11.5 bitje, dubbelgebroken, 10.5 is soms net ietsje krap. MelanieB schreef:Jeetje bokt is weer lekker bezig!
Omdat jullie het niet zouden willen of dom vinden mag TS het ook maar niet gebruiken?
Ze heeft het niet over een bit voor jullie kopen maar voor haar dochtertje.
Als TS zorgt dat het bit goed past, wat maakt het dan uit of ie nou zilver, groen, geel, paars of roze is?
Wat een gezeik hier weer.
Als je geen antwoord hebt op de vraag maar alleen maar kunt zeuren over hoe geweldig je eigen mening is, klik dan rechtsboven op het kruisje.
Ts:
Ik zou even de shetshops afgaan, ook hebben vaak hypo stores dat soort dingen.
Wie weet epplejeck ook? Die is ook wel van de kleurtjesz
Hier word ik blij van! MelanieB schreef:Jeetje bokt is weer lekker bezig!
Omdat jullie het niet zouden willen of dom vinden mag TS het ook maar niet gebruiken?
Ze heeft het niet over een bit voor jullie kopen maar voor haar dochtertje.
Als TS zorgt dat het bit goed past, wat maakt het dan uit of ie nou zilver, groen, geel, paars of roze is?
Wat een gezeik hier weer.
Als je geen antwoord hebt op de vraag maar alleen maar kunt zeuren over hoe geweldig je eigen mening is, klik dan rechtsboven op het kruisjez
tahorselover schreef:maar weetje wat ik houd er nu over op zoals ik al had gezegd als jij perse een roze bitje wil kan ik daar niks aan doen dan is het je eigen keus. wens je dochtertje er maar veel plezier mee en met haar pony
Blok voor je hoofd?MelanieB schreef:tahorselover schreef:maar weetje wat ik houd er nu over op zoals ik al had gezegd als jij perse een roze bitje wil kan ik daar niks aan doen dan is het je eigen keus. wens je dochtertje er maar veel plezier mee en met haar pony
Blok voor je hoofd?
Hou er toch lekker over op, jij hoeft toch geen roze bitje? Je bent imo alleen maar zin aan het doordrijven nu, beetje kinderachtig.
amika2011 schreef:tahorselover schreef:maar weetje wat ik houd er nu over op zoals ik al had gezegd als jij perse een roze bitje wil kan ik daar niks aan doen dan is het je eigen keus. wens je dochtertje er maar veel plezier mee en met haar pony
Goed zo, als je dat nou een paar pagina's eerder had gezegt...
amika2011 schreef:Dat snap ik wel en is ook vervelend, hoop dat je het juiste bitje vind zou toch leuk zijn een compleet roze setje.Splendesco schreef:Sorry, ik bedoel het ook niet rot, maar als iedereen negatief reageert en steeds dezelfde vraag steld... dan word je wel eens een beetje moe...Nou nou TS iets vriendelijker reageren kan ook wel.. verder kan ik ze ook alleen in 11,5 en groter vinden, veel succes met je zoektocht!