ROZE shet (welsh A) BITJE

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 16:45

Ze hebben ook niet letterlijk gezegt dat het niet mag, maar ze doen net of het vreselijk is en raden het met af. ZO beter...
En nogmaal, jij blijft maar zeuren waarom waarom waarom, terwijl dat het eerste is wat ik schreef boven aan!

Hahaha, schoolvakantie, meisje, ik heb wel wat beters te doen dan vakantie vieren. Schoolvakanties doe ik al jaren niet meer aan.

aerdenhout1

Re: ROZE shet (welsh A) BITJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:51

Zoals ik al zei, als jij het leuk vind en je hebt het voor over, zeker doen!

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:52

Nou nou TS iets vriendelijker reageren kan ook wel.. verder kan ik ze ook alleen in 11,5 en groter vinden, veel succes met je zoektocht!

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 16:52

Citaat:
Daar heb jij natuurlijk weer helemaal gelijk in!!!
Ik zou sowieso geen extra geld willen betalen voor dit soort onzin, maar ik moet ook op de centen letten met zoveel paarden.
Als ik miljoenen bezat of in elk geval veel geld had, (zou ik het denk ik nog niet doen), maar werd het natuurlijk wel makkelijker om dit soort onzin extra te gaan betalen!
Want aan dit soort dingen hangt wel een prijskaartje neem ik aan!

Ja, er gaat wel veel geld in zitten. En roze ijzers... nee hoor zo ver ga ik niet. Op zich vind ik het een gaaf idee.
Mijn dochtertje is gek op roze. En waarom dan niet. Ze heeft een roze hoofdstel en een roze (GOED PASSEND!) zadeltje. Om het compleet te maken een roze bitje. En als het goed past, is daar niets mis mee. Alles wat ik heb gekocht aan roze kost net zoveel als in het zwart. En ik had het toch nodig. Dus als het allemaal goed past, en goed zit kan het gewoon voor een normale prijs.

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 16:55

Splendesco schreef:
Nou nou TS iets vriendelijker reageren kan ook wel.. verder kan ik ze ook alleen in 11,5 en groter vinden, veel succes met je zoektocht!

Sorry, ik bedoel het ook niet rot, maar als iedereen negatief reageert en steeds dezelfde vraag steld... dan word je wel eens een beetje moe...

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:56

http://www.equestrianclearance.com/harl ... index.html
Hier kun je even los gaan ;) de bitjes staan er wel tusssn maar geen 10.5 jammer genoeg. weet wel dat de maat kan verschillen met een enkel en dubbelgebroken bit, dus mss dat de 11.5 dubbelgebroken wel past? mijn welshjes (a) passen ook een 11.5 bitje, dubbelgebroken, 10.5 is soms net ietsje krap.

Regendans

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:57

TS.
ik zou idd het setje compleet maken.
zier er denkik wel grappig uit.
ben aan het meelezen en als JIJ het wil moet JIJ het doen.
als jij iets doet hoeft iemand anders het toch niet te doen??

Talithao

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:57

nou ik weet niet maar je doet ernstig banketstaaf en ik blijf niet doorzeuren waarom ik zei alleen maar dat je niet boos moest gaan doen over mensen die vragen waarom das heel wat anders. :S

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 16:58

MelanieB schreef:
Jeetje bokt is weer lekker bezig!
Omdat jullie het niet zouden willen of dom vinden mag TS het ook maar niet gebruiken?
Ze heeft het niet over een bit voor jullie kopen maar voor haar dochtertje.

Als TS zorgt dat het bit goed past, wat maakt het dan uit of ie nou zilver, groen, geel, paars of roze is?
Wat een gezeik hier weer.
Als je geen antwoord hebt op de vraag maar alleen maar kunt zeuren over hoe geweldig je eigen mening is, klik dan rechtsboven op het kruisje.

Ts:
Ik zou even de shetshops afgaan, ook hebben vaak hypo stores dat soort dingen.
Wie weet epplejeck ook? Die is ook wel van de kleurtjesz

*\o/* *\o/* :j :j Hier word ik blij van!

irmsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:00

MelanieB schreef:
Jeetje bokt is weer lekker bezig!
Omdat jullie het niet zouden willen of dom vinden mag TS het ook maar niet gebruiken?
Ze heeft het niet over een bit voor jullie kopen maar voor haar dochtertje.

Als TS zorgt dat het bit goed past, wat maakt het dan uit of ie nou zilver, groen, geel, paars of roze is?
Wat een gezeik hier weer.
Als je geen antwoord hebt op de vraag maar alleen maar kunt zeuren over hoe geweldig je eigen mening is, klik dan rechtsboven op het kruisjez

AMEN
Hier sluit ik me bij aan.
Niet iedereen heeft een overbodige mening/commentaar of advies nodig

Talithao

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:01

maar weetje wat ik houd er nu over op zoals ik al had gezegd als jij perse een roze bitje wil kan ik daar niks aan doen dan is het je eigen keus. wens je dochtertje er maar veel plezier mee en met haar pony

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:03

tahorselover schreef:
maar weetje wat ik houd er nu over op zoals ik al had gezegd als jij perse een roze bitje wil kan ik daar niks aan doen dan is het je eigen keus. wens je dochtertje er maar veel plezier mee en met haar pony

|o Blok voor je hoofd?
Hou er toch lekker over op, jij hoeft toch geen roze bitje? Je bent imo alleen maar zin aan het doordrijven nu, beetje kinderachtig.

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 17:03

tahorselover schreef:

Goed zo, als je dat nou een paar pagina's eerder had gezegt...

Talithao

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:05

MelanieB schreef:
tahorselover schreef:

|o Blok voor je hoofd?
Hou er toch lekker over op, jij hoeft toch geen roze bitje? Je bent imo alleen maar zin aan het doordrijven nu, beetje kinderachtig.

dit slaat dan weer nergens op je doet erg kinderachtig nu zelf. ik zeg toch ik houd er nu over op als zij het wilt moet ze het zelf weten en ik wens er succes. snap niet waarom je zo kinderachtig reageert :S

Talithao

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:05

amika2011 schreef:
tahorselover schreef:

Goed zo, als je dat nou een paar pagina's eerder had gezegt...

dat is dan ook weer niet nodig:S

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:07

Ekkia verdeelt ze btw, bij horseshopinternational kun je normaal alles uit de ekkia catalogus bestellen dus als ze in 10.5 bestaan dan moet je ze makkelijk bij hen kunnen krijgen.

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 17:08

Nogmaals, sorry als ik bot ben geweest... maar het is mijn keuze, mijn kleur, en mijn verantwoordelijkheid.
Mijn vraag was alleen maar: WAAR kan ik zo'n bitje kopen in de maat 10,5cm.

Bedankt voor degene die mij snappen!

Ik hoop dat ik nu geen goedbedoelde adviezen meer krijg maar alleen maar handige tips om te weten te komen WAAR ik zo'n bit kan bestellen/kopen.

kimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:09

Tahorselover, wat is nou precies je probleem.. Laat ts lekker als ze dat wilt!

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:10

amika2011 schreef:
Splendesco schreef:
Sorry, ik bedoel het ook niet rot, maar als iedereen negatief reageert en steeds dezelfde vraag steld... dan word je wel eens een beetje moe...
Dat snap ik wel en is ook vervelend, hoop dat je het juiste bitje vind zou toch leuk zijn een compleet roze setje. :)

Talithao

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:13

amika2011 schreef:
Herfstwind schreef:
Tahorselover, wat is nou precies je probleem.. Laat ts lekker als ze dat wilt!

14 jaar en aan het puberen... ;)

ik snap alleen niet wrm mensen door gaan als ik jullie zelfs succes wens :S

amika2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 17:14

Cemlys schreef:
Ekkia verdeelt ze btw, bij horseshopinternational kun je normaal alles uit de ekkia catalogus bestellen dus als ze in 10.5 bestaan dan moet je ze makkelijk bij hen kunnen krijgen.

Oke, ik weet dat ze ze daar hebben , en ik heb een mail gestuurd of ze ook in 10,5 zijn.
Bedankt! :j

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:17

Laatst bijgewerkt door corientjuhh op 08-07-12 17:22, in het totaal 2 keer bewerkt

Jarmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:19

TS: Ik weet niet zeker, maar bij hypo (of ergens anders) was volgensmij ook allemaal van zulke kleuren, als ik het heb gevonden , zeg ik het wel even!

Jarmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:26

Ts: Zal ik voor je mailen of ze ook een roze bit hebben?

Groetjes,

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:28

Amika2011, ik zou gewoon die mensen die commentaar erop hebben lekker links laten liggen ze zijn het niet waard om op in te gaan...
Lekker laten gaan en negeren
Gewoon op de berichten in gaan van mensen die je wel willen helpen
Laatst bijgewerkt door corientjuhh op 08-07-12 17:28, in het totaal 1 keer bewerkt