BR of Premiera 'Monaco' lak hoofdstel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

C_Spirit

Re: BR of Premiera 'Monaco' lak hoofdstel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-12 21:33

Wat is het verschil van rondgenaaid of platleer?

thijsseninge

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 08:36

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 09:15

Ja dat snap ik!!

Maar wat is het verschil voor een paard, fijner niet fijn

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-12 12:35

Ik merk bij mijn paard geen verschil of ik nou mijn rondgenaaide gebruik of mijn platte.

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-12 19:34

Oke!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-12 18:30

Nicole schreef:
Annekeee schreef:

Geloof me, realiteit is het tegenovergestelde... ;)

Wat een bullshit zeg.. Dat je met horsea rijd heeft niet te maken dat de rest crape is.. Er heeft zelfs hier al meerdere gezegt die zowel premiera al BR hebben en de premiera mooier en fijner vinden..

Het is gewoon harstikke soepel en zacht leer!

Zal ik ook zeggen als het jouw merk is ;)
Sorry, maar ik spreek wel uit ervaring hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

Ik werk niet voor Horsea, het is niet mijn merk. Ben gewoon zeer tevreden over het kwaliteit en de service niet te vergeten!!!!!!!!!!!!!!!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:41

Je moet wat beter lezen.. Want er zij ontzettend veel mensen die wel positief over zijn, met je in echt is het anders.. Maar ga verder geen tijd aan je verspillen genoeg weten dat dit niet zo is..

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:46

Jij bent een van de weinige met die ervaring, gelukkig maar want Premiera is een fijn merk met prima service!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 11:48

Ja sorry.... Toch is het zo ;)

horsieslii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 12:00

Splendesco schreef:
Jij bent een van de weinige met die ervaring, gelukkig maar want Premiera is een fijn merk met prima service!

Indd! +:)+

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 19:10

Annekeee schreef:
Ik werk niet voor Horsea, het is niet mijn merk. Ben gewoon zeer tevreden over het kwaliteit en de service niet te vergeten!!!!!!!!!!!!!!!

Als je er niet voor werkt zal het wel een vriendin van je zijn of zo; beetje vreemd dat er een vraag wordt gesteld over BR en Premiera en je hier reclame gaat zitten maken van Horsea die werkelijk álles jat van Premiera (hoe origineel kun je zijn.. :+ , zelfs de Facebook akties worden zo'n beetje letterlijk gekopieer). Helaas vind ik die Horsea hoofdstellen er erg 'plastic' uitzien en niet echt een mooie uitstraling hebben. Maar daarnaast: kom eens met een origineel ontwerp als Horsea zijnde. Copy-cats bestaan er al genoeg op deze wereld lijkt me.

Ik kan alleen maar spreken uit over het Monaco hoofdstel, maar kan niet anders zeggen dan dat het een heel fijn en zacht hoofdstel is dat met een lapje erover weer schoon is en glimt. Makkelijker kan je ze niet hebben lijkt me (heb wat afgespoetst op 'gewoon' leren hoofdstellen). Hoofdstel is inmiddels (geloof ik) een jaar oud en schoongemaakt is het gewoon altijd weer als nieuw.

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-12 19:59

Ik denk dat ik toch voor de Premiera ga
Laatst bijgewerkt door C_Spirit op 04-08-12 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 20:14

In de openingspost is ook het volgende getypt; "Of mischien weten jullie wel een ander hoofdstel?"
Dus TS vraagt ook naar andere merken, en daar geef ik gewoon antwoord op :)
Dus TS; ik vind dat je jezelf nu tegenspreekt....

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-12 20:22

Sorry idd je hebt gelijk,

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-12 20:26

Geeft niet :)

thijsseninge

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-12 11:41

welke heb je nu gekocht? :D

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 11:47

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 11:49

Ik denk dat wit onderlegd wel mooi staat op jouw paard hoor. :D

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 11:53

Oke!!

LadySpring

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 13:56

Monaco zou ik kiezen.

C_Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-12 14:29

en waarom als ik vragen mag? :)

thijsseninge

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 15:40

ja ik heb ook de premiera athena. Is echt super fijn. Wit onderlegd vind ik hem wel mooier. Denk inderdaad ook dat de wit onderlegde mooier staat op jou paard. :D

http://tinypic.com/view.php?pic=2cwqsjp&s=6 Dit is die van mij.

Horsea_nlJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 16:08

Netje schreef:
Annekeee schreef:

Als je er niet voor werkt zal het wel een vriendin van je zijn of zo; beetje vreemd dat er een vraag wordt gesteld over BR en Premiera en je hier reclame gaat zitten maken van Horsea die werkelijk álles jat van Premiera (hoe origineel kun je zijn.. :+ , zelfs de Facebook akties worden zo'n beetje letterlijk gekopieer). Helaas vind ik die Horsea hoofdstellen er erg 'plastic' uitzien en niet echt een mooie uitstraling hebben. Maar daarnaast: kom eens met een origineel ontwerp als Horsea zijnde. Copy-cats bestaan er al genoeg op deze wereld lijkt me.

Ik kan alleen maar spreken uit over het Monaco hoofdstel, maar kan niet anders zeggen dan dat het een heel fijn en zacht hoofdstel is dat met een lapje erover weer schoon is en glimt. Makkelijker kan je ze niet hebben lijkt me (heb wat afgespoetst op 'gewoon' leren hoofdstellen). Hoofdstel is inmiddels (geloof ik) een jaar oud en schoongemaakt is het gewoon altijd weer als nieuw.

alles namaken? als jij gaat zoeken op bokt. was ik eerder met mijn lak idee, alleen kon ik niet zo snel een leverancier vinden.
dus dat kopieeren is gewoon echt niet waar... daarnaast als we het hebben over kopieeren, was er nog een merk eerder met lakhoofdstellen dan premiera en ik.

dat facebook actie kopieeren, vind ik ook niet fair. aangezien ik begon met het lak hoofdstel dat gewonnen kon worden en het halster. en toen gingen zij ook ineens een like and share actie houden. vind het raar dat ik neer gezet wordt als naaper van premiera, terwijl dat gewoon echt niet waar is en ik bezig ben met een heleboel nieuwe hoofdstellen!

Afwezig

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 19:56

Er is ooit iemand of een bedrijf begonnen met share and like actie op facebook! Dus Premiera (nee dit is geen verwijt) heeft dit net als Horsea over genomen van iemand anders. Beter goed gejat dan slecht verzonnen toch??? ;) En als we zo "kinderachtig" gaan doen, er is vroeger ooit een merk begonnen met een hoofdstel dus alle andere merken hebben alles ook gejat? Ga je daar ook over klagen?

En indd, de eerste lak rondgenaaide hoofdstellen die ik ken waren van La Valencio. Later kwamen Horsea en Premiera... Horsea verkoopt naast lak ook andere modellen zonder lak, en zo ver ik weet is er ook een mexicaanse in de maak, nou deze heb ik bij premiera nog niet gezien. En wat dacht je van de lakspringschoenen van Horsea, deze verkoopt Premiera toch niet??? Dan kan jij wel mooi zeggen; "Maar daarnaast: kom eens met een origineel ontwerp als Horsea zijnde" Voortaan zou ik eerst de site bekijken voordat je zulke woorden op papier zet. Als je namelijk de site gezien had had je geweten dat Horsea verschillende andere hoofdstellen heeft. Bv die bomber hoofdstellen ;)

Ik vind het een beetje jammer van Netje, dat ze op zo'n manier negatief praat over de hoofdstellen. Al heeft ze alles gejat van Premiera? Dit zegt toch helemaal niks over de kwaliteit van Horsea??? Tja dat je ze niet mooi vind, is jouw mening. En dat mag! Maar dat hoeft de keuze niet van iemand anders niet te bepalen.............

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-12 23:48

Dames maak jullie niet zo druk hier in het topic en in mijn pb-box! Inderdaad ieder zijn/haar keuze. Het feit dat ik reageerde was op de negatieve dingen die hier over Premiera werden neergezet door Annekeee.... Je mag van mij super blij zijn met een bepaald merk, maar waarom dan het andere afbranden ??

Annekeee schreef:
Heb een Premiera in mijn hand gehad, heel dat lak was er af bij de bakstukken.... :?

en

Annekeee schreef:
j_e_t schreef:
Persoonlijk vind ik de premiera er mooier en ook soepeler uitzien.

Geloof me, realiteit is het tegenovergestelde... ;)

en dan ga je tegen mij het volgende zeggen....:

Annekeee schreef:
Ik vind het een beetje jammer van Netje, dat ze op zo'n manier negatief praat over de hoofdstellen.

beetje 'de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'

Maar inderdaad,doe vooral je eigen ding. Iedereen heeft zo z'n voorkeuren voor bepaalde merken. Blijf alleen wel sportief ! En nogmaals voor de duidelijkheid: Mijn reactie was mede ingegeven door de bovenstaande quotes.

enne... dat mexicaanse hoofdstel hebben ze bij Premiera al een tijd geleden aangekondigt, lees Bokt er maar op na :D