Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nicole schreef:Annekeee schreef:
Geloof me, realiteit is het tegenovergestelde...
Wat een bullshit zeg.. Dat je met horsea rijd heeft niet te maken dat de rest crape is.. Er heeft zelfs hier al meerdere gezegt die zowel premiera al BR hebben en de premiera mooier en fijner vinden..
Het is gewoon harstikke soepel en zacht leer!

Annekeee schreef:Ik werk niet voor Horsea, het is niet mijn merk. Ben gewoon zeer tevreden over het kwaliteit en de service niet te vergeten!!!!!!!!!!!!!!!
, zelfs de Facebook akties worden zo'n beetje letterlijk gekopieer). Helaas vind ik die Horsea hoofdstellen er erg 'plastic' uitzien en niet echt een mooie uitstraling hebben. Maar daarnaast: kom eens met een origineel ontwerp als Horsea zijnde. Copy-cats bestaan er al genoeg op deze wereld lijkt me.

Netje schreef:Annekeee schreef:Ik werk niet voor Horsea, het is niet mijn merk. Ben gewoon zeer tevreden over het kwaliteit en de service niet te vergeten!!!!!!!!!!!!!!!
Als je er niet voor werkt zal het wel een vriendin van je zijn of zo; beetje vreemd dat er een vraag wordt gesteld over BR en Premiera en je hier reclame gaat zitten maken van Horsea die werkelijk álles jat van Premiera (hoe origineel kun je zijn.., zelfs de Facebook akties worden zo'n beetje letterlijk gekopieer). Helaas vind ik die Horsea hoofdstellen er erg 'plastic' uitzien en niet echt een mooie uitstraling hebben. Maar daarnaast: kom eens met een origineel ontwerp als Horsea zijnde. Copy-cats bestaan er al genoeg op deze wereld lijkt me.
Ik kan alleen maar spreken uit over het Monaco hoofdstel, maar kan niet anders zeggen dan dat het een heel fijn en zacht hoofdstel is dat met een lapje erover weer schoon is en glimt. Makkelijker kan je ze niet hebben lijkt me (heb wat afgespoetst op 'gewoon' leren hoofdstellen). Hoofdstel is inmiddels (geloof ik) een jaar oud en schoongemaakt is het gewoon altijd weer als nieuw.
En als we zo "kinderachtig" gaan doen, er is vroeger ooit een merk begonnen met een hoofdstel dus alle andere merken hebben alles ook gejat? Ga je daar ook over klagen?
Annekeee schreef:Heb een Premiera in mijn hand gehad, heel dat lak was er af bij de bakstukken....
Annekeee schreef:j_e_t schreef:Persoonlijk vind ik de premiera er mooier en ook soepeler uitzien.
Geloof me, realiteit is het tegenovergestelde...
Annekeee schreef:Ik vind het een beetje jammer van Netje, dat ze op zo'n manier negatief praat over de hoofdstellen.