Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(integendeel) en hij ziet er nog keurig uit!
Heb er tussendoor nog wel een gekocht die ik mooier vond, maar gebruik hem nog als longeerhoofdstel. Het kan dus wel, maar ik denk wel dat je daar geluk voor moet hebben.
tinaaz schreef:Ik heb laatst ook een goedkoop hoofstel gekocht bij de welkoop (boerenbond). Ik dacht even snel een goedkoop hoofstelletje erbij om mijn paard te beleren.
Ik kan je zeggen, ik doe het niet snel weer. Wat een rommel! stug, kartonachtig en het zit voor geen meter.
Zodra mijn paard goed gewend is aan het hoofstel gaat er bij mij weer een fijn/soepel hoofstel om!
maar ik heb ook eens een hoofdstel gehad van 30 euro en ging ongeveer drie jaar mee (intensief gebruik) ging prima maar nu is ie ook echt overleden! maar ik zou zo weer een goedkoop hoofdstelletje kopen zie wel hoelang ie mee gaat en dan baal je ook niet zo als je pony hem toevallig aan het slopen is! Knottje schreef:Een gekke vraag misschien, maar waar kopen jullie die betaalbare hoofdstellen dan? Ik weet niet of het aan mij ligt, maar het lijkt of je tegenwoordig nooit meer onder de 50 euro kwijt bent voor een hoofdstel?!