Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
HippoLogic schreef:Dressuurteugels van leer. Zijn erg moeilijk aan te komen, tegenwoordig. Overal zitten van die webteugels bij. Vooral bruin met koper is moeilijk te vinden.
Edit: en beugelriemen en singels met rolletjes aan de gespen mis ik ook!
russel schreef:Echt goede shampo voor schimmels en met name de witte staart, moet nu met huistuinen keuken spullen werken en daar worden de haren erg droog van....de verzachter voor mensen werkt niet goed genoeg. Goede trap en bijt stevige voerbakken om op de grond te zetten, ik voer op de grond.
HippoLogic schreef:Dressuurteugels van leer. Zijn erg moeilijk aan te komen, tegenwoordig. Overal zitten van die webteugels bij. Vooral bruin met koper is moeilijk te vinden.
russel schreef:Echt goede shampo voor schimmels en met name de witte staart, moet nu met huistuinen keuken spullen werken en daar worden de haren erg droog van....de verzachter voor mensen werkt niet goed genoeg. Goede trap en bijt stevige voerbakken om op de grond te zetten, ik voer op de grond.
Pentax schreef:Snoepjes zonder suiker.
Antibacteriele spray voor jezelf/paardenspullen die ook een beetje schoonmaakt.
Fiero6 schreef:een betaalbare veelzijdigheids-singel met aan 2 kanten elastiek
Gass schreef:Springschoenen in de maat XXL. En als het kan ook in verschillende kleuren.
De meeste winkels gaan maar tot XL namelijk.
Peerke_ schreef:HippoLogic schreef:Dressuurteugels van leer. Zijn erg moeilijk aan te komen, tegenwoordig. Overal zitten van die webteugels bij. Vooral bruin met koper is moeilijk te vinden.
Beugelriemen en singels met rolletjes bestaan er nog genoeg, ik kan ze in ieder geval zo bestellen.
Leren dressuurteugels kan ik alleen in het zwart vinden.