Zadel verkopen haast onmogelijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lottie84

Re: Zadel verkopen haast onmogelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 18:10

Ja haha, dat vermoeden had ik al ;) Jammer.. Als je zeker weet dat hij goed ligt dan kan hij natuurlijk ook opgestuurd worden.. De Euroriding is niet verkocht vandaag, dat paard was extreem smal, kamer as dus te breed terwijl het medium was. Hij is in ieder geval dus ook nog beschikbaar.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 18:15

Hier hetzelfde probleem; 2 rijjasjes hangen te hangen in de kast, prijskaartjes er nog aan. Nikes nieuw in doos staan lekker weg te stoffen. Zadel stond te koop omdat ik hem net iets te diep vind, maar omdat het zo goed ligt op mijn paard en alleen onzinbiedingen kreeg maar weer uit de verkoop gehaald. Op bokt ook regelmatig iets te koop waar mensen een pb op sturen en vervolgens nooit meer iets laten horen als je een reactie stuurt marktplaats hetzelfde. Nee het is een slechte tijd voor verkopers helaas........

manfredie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 18:24

het buiten seizoen komt er weer aan en dan gaan mensen wat meer op zoek naar zadels...
ik ben de mijne gelukkig kwijt...

MirMy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 18:30

Ken het probleem. Had een zadelpasser laten komen, smeert me een zadel (Thorowgood T8 dressuur zgan) aan, heb ik gekocht, en toen ik een andere zadelpasser erbij had omdat hij er toch was, bleek het totaal niet te passen! Inmiddels heb ik een prima zadel maar het is niet makkelijk om zoiets te verkopen. Andere spullen verkopen bij mij doorgaans vrij gemakkelijk.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 18:36

Veel aanbod, weinig vraag = lage prijzen.
Kun je over jammeren, verandert er niets aan.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 18:44

koenlover schreef:
Ik heb juist het tegen overgestelde probleem.. Ik was op zoek naar een zadel en tot twee keer toe een gevonden die ik graag wilde hebben word er niet gereageerd op mijn bod of mail.. Tja dan toch niet..

En wat voor zadel zoek je en in welke prijsklasse?

We kunnen hier natuurlijk ook een vraag & aanbod topic van maken :D

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 18:52

Wou net zeggen, heb er 3 liggen ;)

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 19:47

Fiebie schreef:
koenlover schreef:
Ik heb juist het tegen overgestelde probleem.. Ik was op zoek naar een zadel en tot twee keer toe een gevonden die ik graag wilde hebben word er niet gereageerd op mijn bod of mail.. Tja dan toch niet..

En wat voor zadel zoek je en in welke prijsklasse?

We kunnen hier natuurlijk ook een vraag & aanbod topic van maken :D

Ik zoek een niet te duur dressuur zadel met medium boom, 16,5 tot 17,5 inch. Bij voorkeur bruin leer. En t moet wel recht zijn (sommige laten t zadel scheef vullen). Niet te duur omdat het zadel voor mijn vier jarige moet worden, en die zal er snel uit gegroeid zijn zodra we hem gaan rijden. Ik hou wel van behoorlijke kniestukken en een diepe zit maar dat is allemaal niet zo belangrijk.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-12 19:54