Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb de STI breakaway Visalia een maand geleden besteld. http://www.breakawaystirrups.com/www/im ... eather.jpg Kennissen nemen ze voor me mee. Ben ze daar heel dankbaar voor.
Ben echt benieuwd hoe ze je bevallen! skippy1 schreef:Als ik ze wil, moet ik denk ik uiterlijk begin juni bestellen...Ben echt benieuwd hoe ze je bevallen!
Ze waren met 3 dagen bezorgd, enkele staten verderop, dus verzenden ging snel. DubbelDun schreef:Spannend..hopelijk blijven ze niet hangen bij de douane
Ga die dingen morgen ophalen. Ben erg benieuwd naar de kwaliteit. Zou ook een cd bij zitten.

Van die pal die tussen de riemen en het blad omhoog steekt heb je geen last. Het paard ook niet (dacht eerst dat die punt nog wel er tussenuit kon steken maar die mogelijkheid is er echt niet). Zit netjes tussen de lederen riemen in en blijft ook zo goed zitten. Ben er wel blij mee.

en de kans is groot dat de beugel om je voet blijft hangen als'ie los komt want je wordt juist gesleept omdat je voet te ver in de beugel blijft steken. Dat zie je op de demo-filmpjes volgens mij ook gebeuren, de beugel zit vaak nog nog om de voet van de ruiter.