Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
barrelover schreef:via mp hebben mensen echt lef. vraag je al een prikkie bieden ze echt niks. nooit geschoten is altijd mis maar het mag nog wel een beetje reeel.
maar nog maals paddenpad, je hebt wel echt gelijk. Myfairytale schreef:Ik haak even in bij dit topic; ik ben juist op zoek naar een ander zadel. Alleen, ik vraag me af hoe jullie precies weten wat voor een zadels op jullie paarden passen? Ik ben véél te bang dat het niet past! En, als ik een zadel via internet zou kopen kan ik het ook niet uitproberen. Dat zouden de redenen voor mij zijn om het bij een zadelmaker zélf te kopen...
Dus kom maar op met dé tips (mag uiteraard per pb om offtopic verder tegen te gaan) hoe ik kan zien of een zadel past en wellicht help ik één van jullie van het te koop staande zadel af!
Myfairytale schreef:Ik haak even in bij dit topic; ik ben juist op zoek naar een ander zadel. Alleen, ik vraag me af hoe jullie precies weten wat voor een zadels op jullie paarden passen? Ik ben véél te bang dat het niet past! En, als ik een zadel via internet zou kopen kan ik het ook niet uitproberen. Dat zouden de redenen voor mij zijn om het bij een zadelmaker zélf te kopen...