Ervaring Luba paarden dekens?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tamary

Re: Ervaring Luba paarden dekens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-12 23:21

Ik heb ook vergelijkbare foto's van luba deken. Binnen 1 week stuk, en ik vermoed dat pony er onder zweet (0 grams), dus ik heb vragen bij hoe goed deze ademt. Pasvorm is wel goed trouwens.
Eerst weatherbeeta op, die nu klein gaatje heeft, maar daar heb ik geen andere problemen mee.

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 16:39

Ik heb vorig jaar een canvas luba deken gehad.

Helaas is het materiaal dus ECHT GEEN canvas! Ook bij mij werd de deken redelijk snel kapotgescheurd door weidemaatjes. En toen ik de binnenkant van de stof zag, was het duidelijk dat ik echt met een polyester-soort te maken had.

Wat mij betreft geen goede ervaring dus.

Als iemand een adresje heeft voor de ECHTE new-sealand dekens: laat het me alstjeblieft weten, ik blijf tobben.... Gemiddeld 2,5 deken per winterseizoen...

Gaia

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 16:45

Na ons luba-avontuur heb ik een stormshield deken gekocht bij de http://www.uhg-shop.nl
Wat een super deken!!!! Hij valt mooi, is heel goed waterdicht, geen schuurplekken en goede service! Het kost wat, maar dan heb je ook wat. Ik hoop hier toch wel een paar jaar mee te kunnen doen.

Firegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-12 23:00

Ook hier een ontevreden klant. Mijn paard heeft de deken 2 dagen op gehad en toen al 4 behoorlijke scheuren, vergelijkbaar met de foto's in dit topic. Enige "service" die geboden wordt is een kortingsbon, alsof ik weer een deken ga kopen die binnen 2 dagen stuk is. Voor mij nooit meer Luba.
Ter vergelijk, de huidige Horze deken houdt het nu al 2 seizoenen uit.