Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sonja schreef:Waarom dekking zoeken? Niks mis met bitloos, en je opmerking over de ruiterhand is de waarheid als een koe.
jazzgps schreef:Snadrem.
Welk type bitloos hoofdstel gebruik je precies
Op de fotos, die in je profiel staan, ?
hestejente schreef:Een leren bit is juist breder dan een metalen bit, over het algemeen.
TS, welke mondstukken heb je tot nu toe geprobeerd, en in welke diktes? Als het bit te smal is is het logisch dat het niet past, het bit moet wel breed genoeg zijn natuurlijk.
Sonja schreef:Goed, dus je dominante alfamerrie (met topic) met eiwitallergie (met topic) die superlief in de omgang en erg werkwillig is (met topic) maar de hele dag jeuk heeft (met topic) en bang voor planten en bomen is (met topic), die je op wedstrijden zou willen starten met Dangerbit (met topic) nu je niet meer te ver achterin je zadel zit doordat je beugels ongelijk bleken te zitten (met topic), en die levensgevaarlijk haar stal uit stormt (met topic) heeft ineens zó'n dikke tong dat ze geen bit meer in haar mond kan?
Zal wel iets besmettelijks zijn denk ik, je hebt het zelf geloof ik ook, maar dan aan je duim. Die wordt dikker en dikker...
hoop onzin, ik had ook niet anders van je verwacht. dat je een kinderachtige reactie hier ging plaatsen.

Sonja schreef:Goed, dus je dominante alfamerrie (met topic) met eiwitallergie (met topic) die superlief in de omgang en erg werkwillig is (met topic) maar de hele dag jeuk heeft (met topic) en bang voor planten en bomen is (met topic), die je op wedstrijden zou willen starten met Dangerbit (met topic) nu je niet meer te ver achterin je zadel zit doordat je beugels ongelijk bleken te zitten (met topic), en die levensgevaarlijk haar stal uit stormt (met topic) heeft ineens zó'n dikke tong dat ze geen bit meer in haar mond kan?
Zal wel iets besmettelijks zijn denk ik, je hebt het zelf geloof ik ook, maar dan aan je duim. Die wordt dikker en dikker...