Het gebruik van een lage neusriem

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 16:08

Hij zit totaal niet dichtgesnoerd met die combi neusriem. Zij zelf rijd ook met lage neusriem, omdat je volgens haar dan niet het bit door de mond kan trekken. Maar niet dat ik het bit door zijn mond trek, maar denk wel dat je ieder bit door de mond kan trekken ondanks die neusriem. Maar weet niet waarom zij zo op die neusriem is. Maar dacht ik doe het maar, voelde me een beetje geintimideerd door haar toen ze dat zei. Maar ben er nu niet te vreden over dus vanavond als ze terug komt dan ga ik het er maar eens met haar over hebben. Als zij nee zegt of iets in die trant dan maar naar mijn stagebegeleider.

Lisette1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-11 17:22

Ik vind juist dat mijn paard zich helemaal niet sterk maakt op een lage neusriem. Ze laat veel sneller los en loopt lekker ontspannen. Echter zal het wel paard afhankelijk zijn.

Ik vind het ook niet super mooi, maar ach als ze het daardoor beter doet ben ik blij.
Kan nu veel lekkerder rijden en dat na 3x gebruikt te hebben. Tuurlijk wil ze nog wel is even met haar hoofdje omhoog maar ik heb haar veel sneller weer lekker nageeflijk.

floor191196

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 17:25

Ik merk eigenlijk geen verschil, bij mij en paard niet :) .

Lisette1990

Re: Het gebruik van een lage neusriem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-11 17:26

haha dan geeft jouw paard er niet zoveel om wat voor hoofdstel hij om heeft! Ook fijn toch:)