! Natuurlijk zijn ze wel iets duurder dan 15 euro, maar ze zijn wel stevig en gaan lang mee..Succes!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NadineBlabla schreef:ik zelf heb een leren halster, die zijn (meestal) super stevig en gaan niet snel kapot: mijn pony heeft ook al iets van 3 halsters gesloopt maar mijn leren halster is nog altijd heel! Natuurlijk zijn ze wel iets duurder dan 15 euro, maar ze zijn wel stevig en gaan lang mee..Succes!

maar tegen een klein buitje zou ie wel tegen moeten kunnen... Ik ken die gebogen ringen zelf niet, maar opisop_shop's safe ring klinkt anders ook als een goed idee

kim345 schreef:en deze dan? dit stonderbij : 'Het Tekna halster is sterk, soepel en makkelijk te reinigen. Het kopstuk en en neusriem zijn onderlegd met een zachte padding en het geheel is afgewerkt met zilverkleurige gespen met Tekna logo.'
Lijkt op een leren halster maar kan tegen water en ander vocht. Volgens mij is het biothane heel erg sterk spul! Ik heb hem ook en ben er heel blij mee! Wel iets duurder als 30 euro maar zeker erg fijn, blijft ook soepel en je kan hem in een bak water gooien en dan is hij schoon. Ik heb ook een hoofdstel van biothane en heb zelfs gehoord dat die in de vaatwasser kan...
Herve schreef:kim345 schreef:en deze dan? dit stonderbij : 'Het Tekna halster is sterk, soepel en makkelijk te reinigen. Het kopstuk en en neusriem zijn onderlegd met een zachte padding en het geheel is afgewerkt met zilverkleurige gespen met Tekna logo.'
Lijkt op een leren halster maar kan tegen water en ander vocht. Volgens mij is het biothane heel erg sterk spul! Ik heb hem ook en ben er heel blij mee! Wel iets duurder als 30 euro maar zeker erg fijn, blijft ook soepel en je kan hem in een bak water gooien en dan is hij schoon. Ik heb ook een hoofdstel van biothane en heb zelfs gehoord dat die in de vaatwasser kan...
dit is misschien wel een goede optie!!!
maar dan moet ik nog wel even sparen. nog een vraagje: zijn die ringen van dit halster echt helemaal rond aan elkaar vast of zit er een soort naadje tussen? als je begrijpt wat ik bedoel???

watnee schreef:Hier zijn de halsters niet zo duur http://www.horze.nl/paarden-artikelen/h ... DgodECr-NQ , kan je onderanderen met ideal betalen