Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
huismerk van de welkoop kan ie krijgen (als ie beetje normale maat heeft)Evelli schreef:Die zou van mij echt geen bucas meer krijgen hoorhuismerk van de welkoop kan ie krijgen (als ie beetje normale maat heeft)
Had twee jaar terug een Rhino deken van 130 euro gekocht. Zaten binnen 2 dagen 3 enorme scheuren in........ krijgt nooit meer zo'n dure deken. Ze kreeg hem trouwens ook helemaal in haar eentje uit zonder gespen of singels los te maken.... draak!

Angela schreef:Nee, dat hoeft niet. Ik zoek altijd naar koopjes, maar voor de winterdekens wel merk. Dan valt het erg mee, ik heb al meerdere dekens voor zo'n 30 a 40 euro gevonden, en waterdichte voor zo'n 50 euro. Mijn paard is geen sloper, dus de dekens gaan niet onnodig kapot.
Het is altijd even zoeken, maar als ik het vergelijk met wat sommige dekjes kosten, dan vind ik het allemaal erg mee vallen!
30 á 40 euro? waar koop je die?
Ze komen dus echt overal en nergens vandaan.. Vooral na het seizoen zijn ze te vinden (nu dus niet meer zo gemakkelijk als hartje zomer)
Sjors493 schreef:Angela schreef:Nee, dat hoeft niet. Ik zoek altijd naar koopjes, maar voor de winterdekens wel merk. Dan valt het erg mee, ik heb al meerdere dekens voor zo'n 30 a 40 euro gevonden, en waterdichte voor zo'n 50 euro. Mijn paard is geen sloper, dus de dekens gaan niet onnodig kapot.
Het is altijd even zoeken, maar als ik het vergelijk met wat sommige dekjes kosten, dan vind ik het allemaal erg mee vallen!
30 á 40 euro? waar koop je die?
En dan gooi ik die na 2/3 jaar weg. Scheelt me waskosten. Ik heb hier op bokt een mooie winterdeken gekocht voor 17.50. Daar doet ze dan 2-3 jaar mee zonder proffessioneel wassen.. Ik kocht eerst altijd vrij dure dekens maar aan het wassen en reiningen betaal je ook klauwen met geld. Ik vind dit een veel handigere oplossing. En zo kom je er ook achter welke dekens fijn liggen en welke minder. Citaat:De meeste dekens die ik koop zijn tweedehands of krijgertjes van mensen die stoppen met paarden in mijn omgeving en gaan vaak nog een seizoen of 3-4 mee en dan de kliko in
.