Candeletta schreef:ff voor de duidelijkheid.. ze loopt niet altijd op 3 benen.. In de draf loopt ze egt super en dr galop is ook super!! enkel dr stap is vaak niet goed.. maar soms stapt ze ook wel goed!!
ik vroeg me dus enkel af of dr iets tegen was..!!
ook wil ik liever geen commentaar dat ik mijn paard naar de vernieling rij!! Ik ga iedere vakantie naar een professionele stal, dus dan zien ze ook wat ik met mn paard doe, en als ik zo slecht voor mn paard zorg enzo, zouden ze dat heus wel zeggen!!
DUS NU GEEN COMMENTAAR OVER MN PAARD!!
Je hebt het over een professionele stal waar je begeleiding krijgt in je vakantie's. Eerlijk gezegd zou ik erg gaan twijfelen aan de kundigheid van de persoon die je daar begeleidt als deze je zo door laat rijden.
Er is niemand die commentaar levert op je paard, maar op jou handelen jegens je paard. Dat is een aanzienlijk verschil. Je vraagt om advies wat te doen aan een schuivend zadel. Dat krijg je over het algemeen netjes. Wat er tegen te doen is is het laten komen van een kundig zadelmaker, maar dat mag wel duidelijk zijn na alle reactie's.
Je plaatst een foto en krijgt daarover te horen dat het niet verstandig is zo door te rijden omdat je paard daaraan kapot gaat. Niet leuk om te horen, maar wel een feit. Het is enkel als waarschuwing bedoelt, niet als aanval.
Als je paard je lief is, doe je wat met het gegeven commentaar. Anders wordt het misschien tijd om je interesses buiten de paardensport om wat te gaan verbreden.