Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Cassidy schreef:Weet je wat ik niet snap? Dat jij het aandurft om met je paard, dat je niet zonder scherp bit onder controle hebt, de straat op te gaan....
Brr....
robesh schreef:Cassidy op scheveningen heb je geen 4 vierkante meter .hier mag je blij zijn met 50 cm tussen verkeer en paard.

robesh schreef:Troi ben inderdaad een heeeeeeeeel verwend meisje . En wie zegt dat ik altijd alleen buitenritjes heb gemaakt hahahahha . Waarom hellaas voor mij ik kan kopen wat ik wil als ik een shank koop dan koop ik die.
Cassidy ik ga inderdaad even op die site kijken bedankt voor de link.
Veel plezier tussen het winkelend publiek en vrachtverkeer
Zwaai ik ondertussen vriendelijk naar de horde's auto's, fietsers, brommers, motoren, landbouwvoertuigen en rolstoelen waar ik eerst langs moet. Met een loeisterke eigenwijze tinker gereden op een dubbel gebroken bit
robesh schreef:Cassidy je bent erg vermoeiend hoe vaak moet ik nog zeggen dat hij netjes opgevoed is . Scheveningen is druk en je wilt wel dat je hulpen doorkomen en dat lukt nou eenmaal niet op een trensje met lange teugels.
Kom maar eens met je paard naar scheveningen toe eve kijken hoe het jou paard zijn opvoeding staat???
Ik stel een vraag over een bit niet over de opvoeding van me paard.
En nee zon bit hoef ik niet.

maar ik zal niet ontkennen dat ik nog een hoop dingen bij kan leren. En dat doe jij wel, je weerkaatst alle adviezen om je paard beter op te voeden en om het voor jou en je paard dus veiliger te maken in het verkeer. Het enige wat je wilt is zo'n stoer bit erin hangen want dat staat zo mooi.. Ik zou nog is goed dit topic doorlezen en er dan toch eventueel voor kiezen om je pessoa er gewoon in te laten hangen, of een ander lichter westernbit proberen.. En anders ben ik zeer benieuwd over hoe lang je nog een zwaarder bit erin kan hangen omdat de pijngrens van je paard omhoog is gegaan..