Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoniem schreef:Safiera schreef:Flop! Zeker voor die prijs die er bij staat, nog veel te duur. Ik zou dan nog liever zonder elastiekje gaan rijden, zoiets als dit:
http://img.tweedehands.nl/f/normal/1739 ... ieding.jpg
Die zijn 90 euro. En die beugels met stiekje zijn net zo duur als normale beugels..
Maar Het idee is hetzelfde, toch? Als ik zulke beugels wilde, zou ik ook stiekjesbeugels kopen en ze zonder stiekje gebruiken hoor. Of tweedehands zoeken natuurlijk.

Safiera schreef:Flop! Zeker voor die prijs die er bij staat, nog veel te duur. Ik zou dan nog liever zonder elastiekje gaan rijden, zoiets als dit:
http://img.tweedehands.nl/f/normal/1739 ... ieding.jpg
Die zijn 90 euro. En die beugels met stiekje zijn net zo duur als normale beugels..
Weet ikMaar Het idee is hetzelfde, toch? Als ik zulke beugels wilde, zou ik ook stiekjesbeugels kopen en ze zonder stiekje gebruiken hoor. Of tweedehands zoeken natuurlijk.
Maar qua veiligheid zie ik die stiekjes niet werken, ik niet tenminste, en dan zou ik niet meer betalen dan voor gewone beugels (waar ik ook al niet gek veel aan uit wil geven
xClairex schreef:Bij ons hebben alle manegepony's de kwik-out beugels.
Mijn oude leasepony had die ook.
Piepen soms wel, maar zijn wel heel fijn.
Heeft bij ons in de manege lessen al meerdere keren goed geholpen, doordat ze openklapten en dat de voet zo vrij eruit kon.
Elastieken hebben wij ook gehad, maar elastiek lubberde/rekte uit vaak.
Dus uiteindelijk hebben alle manegepony's en paarden de kwik-out beugels gekregen.
Voor kinderen zijn ze ook handig door het rooie stickertje om te zien of de beugel niet gedraaid zit
1997suus schreef:Ik ging even googlele om de kwik-out beugels te zien. Nu lijken die beugels mij meer irritant dan handig, is het niet zo als je je beugel riem wilt verstellen of je beugel kwijt raakt dat je beugel dan meteen open klapt en dat je de beugel steeds weer vast moet maken of zit er een ander systeem in?

was minder