aardberry schreef:Okee mensen, ik was zonet even weg dus heb het topic net even helemaal doorgelezen.
Ik zal het uitleggen. Mijn vriendin heeft een hengst die ze moeilijk kan houden op buitenrit. ZIj heeft heel veel paardenboeken en had deze neusriem en het bit daarin gevonden. Ze hoopte dat het zou helpen. Zelf kijkt ze wel eens op bokt, maar ze heeft het zelf niet omdat haar ouders niet willen dat ze meedoet aan forums, spellen en andere dingen. Dus heeft ze aan mij gevraagd of ik op bokt wou vragen of deze combinatie mogelijk is, en hoe het werkte. Dus heb ik dat ook gedaan.
Mijn reactie van : Jullie kennen mij en mijn paard en de situatie niet' heb ik snel neergezet omdat ik wegmoest en ik geen zin had in gezeur, ik hoop dat jullie dat een beetje begrijpen. Sorry daarvoor, achteraf snap ik nu ook wel dat ik dit verhaal direct in de startpost had moeten zetten
Nu ik alle reacties heb gelezen ga ik mijn vriendin direct opbellen dat ze dit vooral NIET moet doen, jullie zouden niet zeggen dat het slecht is als dat niet zo is.
Ik hoop dat jullie de situatie nu begrijpen. Het zou fijn zijn als jullie mij kunnen helpen een passent altenatief voor haar en haar paard te vinden,
Moderatoropmerking:
De TS heeft hier een nette uitleg gegeven hoe of wat, graag daar dan ook naar reageren. En niet blijven doorhakken op het feit wie wat waar het wil gebruiken. Dat het een martelwerktuig is, is wel duidelijk gebleken uit de diverse reacties.