Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MelanieB schreef:Raja schreef:het enige nadeel is dus dat je met de level 2 officieel gaan wedstrijden mag starten.
veel mensen doen het wel omdat je het zo niet ziet, maar echt in de mond moet gaan kijken.
Eh, en waarom niet?
Kijk op knhs reglementen, zelfs level 3 mag. Staat niet hoe hoog de boog is oid. 2 mag sowieso.
(oh, hij heeft nergens last van hoor, tandarts en pas nog fysio geweest), maar hij laat gewoon weten dat hij het niet fijn vind.
Dus dat verlicht het iets! Dribbelkont schreef:ik heb een level 2 en is geadviseerd door oregon
mijn merrie is 3 jaar en was net paar weekjes mee bezig te beleren
omdat ze laag gehemelte had en dikke tong was level 1 niet geschikt.
andere bitten pasten totaal niet en myler level 2 wel
eindelijk deed ze haar mond dicht met passen.
dus wist dit kon wel eens het bit wezen voor haar
mocht het rustig een maandje proberen wou het niet zouden we verder zoeken naar geschikt model van myler.
ze doet het er erg goed op gelukkig op de level 2

Viel me ff op
ChelseaII schreef:hihi mijn paard kan ook geen enkelvoudige galopchangementen hoor•Het paard in staat is tot complexere vaardigheden, zoals stelling en buiging, verzameling, zijgangen en enkelvoudige galopchagementen.[/i]
Moet je ruim zien denk ik 
.
. Het lijkt nu al helemaal niet mooi door de verdraaide teugels en longeerlijn eraan.