Mijn pony vind mijn nieuwe zadel niet fijn...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 19:33

Oei, dit zadel ligt echt niet goed hoor! Ik zou dit zadel snel verkopen en eens gaan kijken naar een andere.

xChoco

Re: Mijn pony vind mijn nieuwe zadel niet fijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:28

Ik zal een zadelmaker laten komen. :)

Romyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 13:49

MiSsY_Me schreef:
Die fjord....in je profiel...te dik???

Hoop niet dat je het over die hebt want die is te mager :+ (Voor een fjord...)

Haar fjord is echt niet mager hoor!
Hij is gewoon slank :)

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-11 14:06

Ten eerste, mijn complimenten dat je alles zo goed aanneemt van andere bokkers. Grote gros die direct defensief in de aanval gaan :) Ik schrok even van je vraag of je hem maar moest leren met een pijnlijk zadel te lopen maar nu ik zie dat je informatie durft aan te nemen ga ik daar niet op in.

Er zijn genoeg winkels die barefoot verkopen waar je voor 1 of zelfs 2 weken een test zadel kunt proberen, verder is een goed zadel ontzettend belangrijk, ik heb een paard gekend dat door een slecht zadel helemaal kapot was . Je zou moet je ouders om tafel kunnen om te vragen tot welke prijs je zou kunnen gaan voor een nieuw zadel zodat je een zadelmaker kunt bellen en samen kunt kijken naar wat mogelijk is. Nu de vakantie voor de deur staat zou je eventueel een weekje of 2/3 een baantje kunnen zoeken om zelf een deel te bekostigen. Heel jammer, maar dit zadel zou ik eerder in de kliko gooien dan verder verkopen om andere paarden te beschermen voor zulke meuk. Ik raad je wel aan om via bokt een geschikte zadelmaker te zoeken omdat het grote gros echte kwakzalvers zijn en natuurlijk, welke merken boomloos je zou kunnen proberen zou je daarvoor willen gaan. Ik wens je heel veel succes! overgens ook leuk, een bareback pad :) nog geen 100 euro en je zit als een huis zonder zadel.

xTesske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-11 09:29

Het zadel past niet inderdaat..

Maar mijn fjord deed het zelfde met het normale VZH zadel dus of ze nou gewoon aan het uitproberen is of
dat ze toch wat last heeft van haar schoft. Ze schuurt wel vaker op haar schoft volgens mij dus het kan best...
Als ik haar daar aanraak wil ze ook wel een met haar hoofd gaan gooien..

Annisa

Re: Mijn pony vind mijn nieuwe zadel niet fijn...

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 20:37

Idd, zadelmaker,
en anders dit zadel verkopen?
en een andere kopen.