Voor onze 1,55m hebben we Eskadron maat full liggen. Zo te lezen is dat voor die van jou te groot, dan zou ik Veredus maat M proberen dat is een mooi tussenmaatje.
voor mijn e-pony heb ik cob van Harry's Horse. (en sommige merken kunnen full als ze niet te hoog zijn)
_Babettee_
Geplaatst: 14-07-11 10:34
Ik herken dit probleem uit duizenden! Van Br kan je pony nemen, die zijn nog redelijk groot maar niet té groot. Van HKM heb ik ook maatje pony. Ik wens je nog veel succes met je zoektocht!
Ilse
Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-11 12:31
Opties die ik dus nu heb zijn Tekna, Veredus en Eskadron volbloed (??).
BR is echt geen optie, heb de maten die bestaan al te passen gehad, en maat full komt tegen zijn knie aan, en maat pony bedekt aan de zijkanten te weinig en moet het elastiek op z'n langst
HH kan ik nog wel proberen, al moet ik zeggen dat ik die er qua design niet echt mooi uit vind zien (en ik ben al helemaaal niet van de kleurtjes die ze uitbrengen )
Als ik voor mijn E-pony ( 1.56 m. ) moet kiezen tussen Pony en Full kies ik Full, past precies!
Ben laatst de fout in gegaan met Harry's Horse, ik kon kiezen tussen Cob en Full, ik dacht hmm normaal past Full ook dus ik nam Full, eenmaal thuis kwam ik erachter dat ik beter Cob had kunnen nemen, dus het verschilt ook per merk
Cloudje_Lola
Geplaatst: 10-09-15 21:14
hoi.. ik wou graag bij Decathlon peesbeschermers kopen voor mijn pony.n mijn pony is een e pony met dunne benen er waren iets van maten:ps cs fs? welke maat moet ik pakken. x Lola
Voor mijn epony is cob maat te klein(elastiek te klein), maar een full is te lang en dat irriteerd hem dan in de kootholten en de knie. Ik heb maar gewoon geen peesbeschermers, werkt prima
_lock_me_up
Geplaatst: 11-09-15 20:37
Naar mijn idee bestaat maat cob gewoon wel, maar zoals hier boven staat is dat dus gewoon pony maat. Ik verzorg een E-pony en daarop past 'cob' prima. Het ligt denk ik ook aan het merk en dergelijken?