Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jenny19 schreef:Bedankt voor al jullie advies! Ik ga op sommige niet in simpelweg omdat ik daar geen energie in ga stoppen.
Ik heb gister met de enkel gebroken argentaan trens gereden. Na een half uurtje links om rechts om werken werd hij inderdaad wat losser. (zadel zal het overigens niet aan liggen daar ik een op maat gemaakt DK flair zadel voor hem heb, wel moet ik toegeven dat ik links geen goed been heb, ik ben hier wel mee bezig en weet ook dat ik op dat 'gekke' been moet letten.
Ik ga morgen een dubbel gebroken watertrens weer eens proberen, morgen heb ik ook springles dus zal het ook aan mijn instructeur voorleggen.
Op argentaan gaan de meeste paarden idd ook wel knabbelen. En ik ben ook niet anti-bitloos. Ook daar kan je heel mooi mee rijden. Ik blijf er echter ook kritisch, want er kleven ook nadelen aan de bitloze hoofdstellen. Volgens mij heeft bokt er eens een hele clinic over gegeven op de Horse Event, die ik met heel veel interesse heb aangehoord. Dat is zeker geen pennyrijden en sommige manieren van bitloos zijn net zo dieronvriendelijk als sommige paardenbitten.