Idd ik merk het ook, vind die eskadron dekjes erg mooi maar veel te duur, ook tweedehands. De nieuwe Eurostar dekjes lopen ook lang niet zo goed als de eurostar stripe in. Ik heb daar laatst een stuk of 8 van gekocht en heb geloof ik max. 35 euro excl. verzendkosten voor betaald. En 1 voor 30 excl. weer verkocht. In het begin zag je ook veel Scapa, zie je nu ook bijna niet meer en je kan ze voor weinig kopen, tweedehands dan.
hier ook een Ankypad fan, heb er een stuk of 8/9 liggen, maar "helaas" nog wel in het dure tijdperk 2de hand gekocht voor 35 euro per stuk. bij mij gaan ze toch niet weg,want ik rij er zelf heel fijn mee maar als ze ooit de deru uit zouden moeten, krijg je er echt niets meer voor,omdat ze te oud worden gevonden en nieuwe merken/modellen het nu toch echt gaan overnemen
sitasgatje
Geplaatst: 17-06-11 13:21
ik heb een paar van hh en was er gwn aan gewend vond ze wel goed, tot ik een eskadron cotton kreeg! ben er helemaal weg van!
WhoopyR
Geplaatst: 17-06-11 13:31
Ik heb enkele nieuwe Eskadron Bicolor pads te koop, maar ook daarop valt het me erg tegen wat je geboden krijgt. Max 25 euro voor een nieuwe Bicolor! Als ik dan de prijzen zie waar ze voor op bokt staan
Ik vind het erg jammer dat je bijna nergens meer de 'oude' modellen kunt kopen dus die zonder letters. Want de pads met letters zijn net iets korter en komen daardoor net niet onder mijn zweetblad uit en dat vind ik niet mooi. Erg jammer want ik vind anky pads zo fijn!
_Babettee_
Geplaatst: 19-06-11 16:02
Ik heb zopas op een 2de hands site een Anky pad in érg goede staat gezien voor .. 5 EURIES! (Deze mensen ga ik dan ook direkt na de examens contacteren. )
Exponent
Geplaatst: 19-06-11 16:20
_Babettee_ schreef:
Ik heb zopas op een 2de hands site een Anky pad in érg goede staat gezien voor .. 5 EURIES! (Deze mensen ga ik dan ook direkt na de examens contacteren. )
Als het een oranje was ben ik je voor geweest
_Babettee_
Geplaatst: 19-06-11 16:22
Exponent schreef:
_Babettee_ schreef:
Als het een oranje was ben ik je voor geweest
Haha, ja dat was die dus!
Exponent
Geplaatst: 19-06-11 16:24
het spijt me zeer
ps : van waar in antwerpen ben je??
Imala204
Geplaatst: 19-06-11 16:26
Wij hebben ook al onze Anky pads in de verkoop gedaan. Zelf ben ik heel blij met de Eskadron (voorgevormde) pads. Die blijven toch mooier liggen vind ik zelf.
dmii95
Geplaatst: 19-06-11 16:29
Het gaat sws niet zo goed met de dekjes verkoop 2e hands! eerst kon je altijd zo verkopen en nu gaat t lang duren of voor veel minder:( zo appart opeens:O
_Babettee_
Geplaatst: 19-06-11 16:58
Exponent schreef:
het spijt me zeer
ps : van waar in antwerpen ben je??
off topic: Maakt niets uit hoor! (binnenkort is er bij ons in de buurt nog een 2de hands paardenbeurs in Lint) Ik kom uit Hove
Lous
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-11 22:35
Klopt helemaal, heb ook nog een ES liggen. Bijna niet gebruikt. NP 60, VP 40. Geen vragen over, of een bod.
Maar zelf zie ik de laatste tijd ook helemaal geen dekjes die ik echt graag wil hebben. Ook in de winkel niet, of ja de bi-colors van Eskadron. Heel mooi, maar ook heeeel duur.
Vind 35 euro echt max voor een dekje. Anky pads heb ik dus wel ook nieuw gekocht, maar de laatste keer is alweer een tijdje geleden.