Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
minikatje schreef:voordelen: ligt snel goed, goed contact met paard, relatief goedkoop.
nadelen: veel slecht voorlichting (hoevaak zie je dat er een gewoon dekje onder ligt wanneer er inlages nodig zijn), de beugel ophanging.
Safiera schreef:@ unamie:
imo wel puntbelasting, vulling (van pads) kan (scheef) dun worden (ok, dat is niet hetzelfde als hard),
Safiera schreef:enne, de london is er wél in het bruin
unamie schreef:@Safiera
Die van marktplaats heb ik ook zien staan
is idd een lichtere bruine dat is nog een oud model zonder VPS
unamie schreef:Ik zal eens kijken of ik aan een drukpad kan komen met klei erin dan kun je ook zien waar het zadel meer drukt
Mijn ervaring is dat boomloze zadels zelden rugklachten (bij je paard) geven en boomzadels regelmatig met uitzondering van de WOW want die beweegt ook mooi mee met de paardenrug (mits goed aangemeten)
Safiera schreef:Zijn we op het moment al mee bezigKreeg die tip van dat maatsjabloon gisteren. Alleen ben ik op het moment hiet thuis (omstandigheden...) dus kan ik het niet beoordelen. (weekend misschien wel) Nouja, ik ga er iig zsm naar kijken
Slofje schreef:Hoe je kunt zien of het zadel vps heeft: Er zit een leren veertje aan, hij heeft aan de onderkant duidelijke kussentjes. Mijn vps-loze heeft dat duidelijk niet