waarom verkoop ik mijn harnachement niet?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 20:40

Ik ben bij mijn weten niet actief in een topic over spelling. Wel hecht ik aan zorgvuldig taalgebruik :)

apple01

Re: waarom verkoop ik mijn harnachement niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-11 20:56

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-11 21:22

Uhh mijn laatste post in dat topic staat op pagina 6 ervan. Van de in totaal 15 pagina's. Dan noem ik mezelf geen actieve poster. Juist doordat bij veel mensen die er wat neerzetten de achtergrond ontbrak heb ik dat topic verder gelaten.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 15:25

MisticRider

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:12

go ja die opende ik net, en klikte ik ook gelijk weg!
kheb je gepb't

suvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:35

ik vind veel spulletjes best wel duur, en ik heb geprobeerd de foto vd bijzetteugels op te zoeken maar ben afgehaakt...teveel gedoe, ik zoek dan wel verder naar een advertentie waar de foto direct bij staat.
snap je?

Masada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-11 19:39

Ik denk dat nu er niet meer geboden kan worden in de topics veel potentiele kopers afhaken.

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-11 10:21

hestejente schreef:
Hoi Appleo1,

Kijk, dat is al een stuk overzichtelijker :) Ik heb in jouw tekst wat aanpassingen gedaan, en verder onder de quote (jouw PB) nog wat dingen geschreven. Aan jou of je er wat mee doet :)
apple01 schreef:
Nu de tekst ;( ;( En super bedankt!
Te koop wegens beëindigen hogere dresuursport. Ik ruil niet. Het liefste verzend ik alles met TNT post. Eventueel kan je de spullen komen ophalen. De bitten verzend ik. Ik woon in Noord-Brabant. Meer info via PB.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
1. Stang- en trenshoofdstel van Passier & Sohn met stang en trens van aurigan. De nieuwprijs van de complete set (hoofdstel (215,-), de trens (80,-) en de stang (140-)) was 435,-. Nu wil ik er ongeveer de helft van de nieuwprijs ervoor. Dus doe een goed bod. De maat van het hoofdstel is full. De bitten zijn beide 13 cm breed. Het hoofdstel is enkele malen gebruikt. De originele teugels krijg je er ook bij, die zijn van glad leder.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
2. Stang- en trenshoofdstel van Döbert met stang en trens van aurigan. De nieuwprijs van het hoofdstel (200,-), frontriem (40,-), stang (140,-) en trens (80,-) was in totaal 460,-. Nu wil ik er ongeveer de helft van de nieuwprijs voor terug. Dus doe een goed bod. De maat van het hoofdstel is full. Gebruikt maar goed onderhouden. De teugels die je op de foto ziet zijn niet de originele. Je krijgt de originele teugels erbij, die zijn van glad leder.

Afbeelding
3. Gevlochten stangteugels van Döbert. Je krijgt korting op deze teugels als je een stang en trens hoofdstel koopt. Nauwelijks gebruikt. 30 euro.

Afbeelding
4. Koperen set van beugels, clip, sporen en evt. het bit. Ik vraag voor de set zonder bit ±45 euro. Inclusief bit komt daar nog eens 25 euro bij. Of doe een goed bod. Het bit is van Herm Sprenger en 12 cm breed. De sporen zijn 3cm lang. De beugels zijn 12cm breed. (gemeten binnenkant tussen de bogen). N.b. Het koper glanst op de foto meer dan in werkelijkheid dit komt door het licht van de lamp.

5. Diverse bitten:
Afbeelding
1e bit. 8 cm breed. 7 euro.
Afbeelding
2e bit 11,5 cm breed. 7 euro.
Afbeelding
3e bit 11 cm breed. 4 euro i.v.m. kleine beschadiging.
Afbeelding
4e bit 12,5 cm breed. 7 euro. Van Harry's Horse.

NU DE TITEL NOG: ik dacht iets in de trant van: TK: S&T hoofdstel, bitten en koperen set?
Bovendien deze producten passen wel bij elkaar. toch?

Deze spullen vind ik bij elkaar passen, lijkt me slim en overzichtelijk om ze in één topic aan te bieden. Qua titel zou je er S&T hoofdstel, diverse bitten en koperen set van kunnen maken, aangezien je diverse modellen bitten aanbiedt. Dan zullen mensen denk ik eerder geneigd zijn om een kijkje te nemen.

Het eerste stukje zou ik trouwens weglaten. Het gaat toch niemand wat aan dat je een topic over je verkooptopic hebt geopend? ;)

Hestejente heeft mij even geholpen. Deze ga ik eerst plaatsen. Later ga ik nog even aan de slag met de advertentie van MisticRider.

Ik ga alles verbeteren. Ik krijg het beste topic van heel bokt! haha :D Deze PB heb ik geplaatst met toestemming van Hestejente!
Een ander voordeel van minder spullen in een topic is ook dat ik het minder druk heb! haha. En er mogen maar 15 foto's getoond worden. De rest moet in een link. Ook daarom is het handiger dat er minder producten instaan. Bovendien heb ik nog meer te koop dan dat je hier al ziet. Bovendien mensen die zich laten merken geinteresseerd te zijn in een bepaald product, die krijgen altijd een mooie prijs. Meestal nog wat mooier dan in het topic... :)

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 13:34

:o

Dat laatste is denk ik wel handig om even in je verkooptopic te zetten :)) Succes met de verkoop!

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 13:48

Ivm max. 15 foto's kan je ook meerdere spullen op 1 foto zetten en of met papiertje of via photoshop/paint er een nummer bij zetten.

apple01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-11 16:08

@tamary ja dat klopt. Daar had ik niet aangedacht:+
Volgende keer maak ik ook foto's van meer producten op een foto zoals de bitjes bijv.

LOLLYYwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 17:50

DeSa schreef:
Ik zou de foto's bij het product zetten, ook zichtbaar dus zonder link. Topics met alleen tekst zonder zichtbare foto's klik ik vaak gelijk weg :)

idem, bij mij ook zo :+ vaak heb ik ook gewoon de 'goesting' niet op het te lezen :o

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-11 18:00

Je topic is niet overzichtelijk.
Zoals anderen hier ook al zeggen, geef een beknopte omschrijving én zorg er voor dat de foto direct zichtbaar zijn en ook bij het desbetreffende artikel staan.
Verkooptopic's die in de vorm zijn zoals jij het topic on de OS hebt, klik ik altijd meteen weer weg.