Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hestejente schreef:Hoi Appleo1,
Kijk, dat is al een stuk overzichtelijkerIk heb in jouw tekst wat aanpassingen gedaan, en verder onder de quote (jouw PB) nog wat dingen geschreven. Aan jou of je er wat mee doet
apple01 schreef:Nu de tekst![]()
En super bedankt!
Te koop wegens beëindigen hogere dresuursport. Ik ruil niet. Het liefste verzend ik alles met TNT post. Eventueel kan je de spullen komen ophalen. De bitten verzend ik. Ik woon in Noord-Brabant. Meer info via PB.
1. Stang- en trenshoofdstel van Passier & Sohn met stang en trens van aurigan. De nieuwprijs van de complete set (hoofdstel (215,-), de trens (80,-) en de stang (140-)) was 435,-. Nu wil ik er ongeveer de helft van de nieuwprijs ervoor. Dus doe een goed bod. De maat van het hoofdstel is full. De bitten zijn beide 13 cm breed. Het hoofdstel is enkele malen gebruikt. De originele teugels krijg je er ook bij, die zijn van glad leder.![]()
2. Stang- en trenshoofdstel van Döbert met stang en trens van aurigan. De nieuwprijs van het hoofdstel (200,-), frontriem (40,-), stang (140,-) en trens (80,-) was in totaal 460,-. Nu wil ik er ongeveer de helft van de nieuwprijs voor terug. Dus doe een goed bod. De maat van het hoofdstel is full. Gebruikt maar goed onderhouden. De teugels die je op de foto ziet zijn niet de originele. Je krijgt de originele teugels erbij, die zijn van glad leder.
3. Gevlochten stangteugels van Döbert. Je krijgt korting op deze teugels als je een stang en trens hoofdstel koopt. Nauwelijks gebruikt. 30 euro.
4. Koperen set van beugels, clip, sporen en evt. het bit. Ik vraag voor de set zonder bit ±45 euro. Inclusief bit komt daar nog eens 25 euro bij. Of doe een goed bod. Het bit is van Herm Sprenger en 12 cm breed. De sporen zijn 3cm lang. De beugels zijn 12cm breed. (gemeten binnenkant tussen de bogen). N.b. Het koper glanst op de foto meer dan in werkelijkheid dit komt door het licht van de lamp.
5. Diverse bitten:
1e bit. 8 cm breed. 7 euro.
2e bit 11,5 cm breed. 7 euro.
3e bit 11 cm breed. 4 euro i.v.m. kleine beschadiging.
4e bit 12,5 cm breed. 7 euro. Van Harry's Horse.
NU DE TITEL NOG: ik dacht iets in de trant van: TK: S&T hoofdstel, bitten en koperen set?
Bovendien deze producten passen wel bij elkaar. toch?
Deze spullen vind ik bij elkaar passen, lijkt me slim en overzichtelijk om ze in één topic aan te bieden. Qua titel zou je er S&T hoofdstel, diverse bitten en koperen set van kunnen maken, aangezien je diverse modellen bitten aanbiedt. Dan zullen mensen denk ik eerder geneigd zijn om een kijkje te nemen.
Het eerste stukje zou ik trouwens weglaten. Het gaat toch niemand wat aan dat je een topic over je verkooptopic hebt geopend?![]()
Deze PB heb ik geplaatst met toestemming van Hestejente!