Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

je kunt pas echt oordelen als t zadel naar jou gewicht en bouw is afgesteld.
 je kunt pas echt oordelen als t zadel naar jou gewicht en bouw is afgesteld.

kleinvosje schreef:Ok, weet je, als ik jou zo hoor Seven, dat het zo nauw luistert, en ook nog afhankelijk is van de fitter, vind ik het eerlijk gezegd heeeel veel geld voor een zadel. Heb je pech zoals iemand al noemt, en zit eht niet lekker, kun je flink lappen om het wel goed te maken. Dat staat mij tegen.

die heeft me in het begin heel goed geholpen maar is er mee gestopt hij hielp mij echter nog gewoon uit netheid maar de tijd had hij niet meer en dus ben ik naar een gerenomeerde fitter gegaan.
 die heeft me in het begin heel goed geholpen maar is er mee gestopt hij hielp mij echter nog gewoon uit netheid maar de tijd had hij niet meer en dus ben ik naar een gerenomeerde fitter gegaan.
 maar verder was het zadel perfect voor mn paard dus ben dr mee blijven rijden en dat wou ook best maar aan de wrong had ik niets zat er met mn hele been en knie namelijk onder
 maar verder was het zadel perfect voor mn paard dus ben dr mee blijven rijden en dat wou ook best maar aan de wrong had ik niets zat er met mn hele been en knie namelijk onder  ook was t zweetblad te kort
 ook was t zweetblad te kort  ik ben blijven zoeken naar een zweetblad die ik zocht maar toen mn paard verkocht is en ik een nieuw paard had gevonden heb ik toch besloten als ik toch iets wil wil ik ook de kleur en samenstelling die ik wil dus toch voor een nieuwe gegaan
 ik ben blijven zoeken naar een zweetblad die ik zocht maar toen mn paard verkocht is en ik een nieuw paard had gevonden heb ik toch besloten als ik toch iets wil wil ik ook de kleur en samenstelling die ik wil dus toch voor een nieuwe gegaan  en ik moet zeggen het is natuurlijk weer erg wennen maar mn paard loopt er zo fijn onder en ook zn rug wordt steeds mooier
 en ik moet zeggen het is natuurlijk weer erg wennen maar mn paard loopt er zo fijn onder en ook zn rug wordt steeds mooier                                                         Citaat:Dat snap ik, en is op zich ook wel fijn, dat proberen, maar vaak kom je er pas na langere tijd gebruiken achter dat het niet goed genoeg werkt... ik blijf dus nog steeds terughoudend.

ik wil die van wow in military want die passen bij mn zadel
 ik wil die van wow in military want die passen bij mn zadel  maar dan dus zonder gaatjes en dan kan ik met mn andere beugelriemen het uit meten waar dan precies het gat moet komen
 maar dan dus zonder gaatjes en dan kan ik met mn andere beugelriemen het uit meten waar dan precies het gat moet komen