Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lolclub schreef:AB merken![]()
WoW, Euroriding, Hulsebos, Brandt, Ideal, Zaldi, Ruiz Diaz, Henri du Rivel, Fryso, Kieffer, Ainsley, Ryder (hierbij staan dus diverse merken met dezelfde zadelbomen )
gereden heb ik op: WoW (oude type)
Bubsj schreef:Ik ben het grotendeels eens met lolclub. Alleen valt Wow voor mij ook onder AA, evenals Barnsby.lolclub schreef:AB merken![]()
WoW, Euroriding, Hulsebos, Brandt, Ideal, Zaldi, Ruiz Diaz, Henri du Rivel, Fryso, Kieffer, Ainsley, Ryder (hierbij staan dus diverse merken met dezelfde zadelbomen )
gereden heb ik op: WoW (oude type)
Als je notabene een Wow hebt gehad, waarom zeg je dan dat de Wow dezelfde boom heeft als de andere zadels?
, het concept is (lijkt) mooi maar ze slaan de plank tegenwoordig erg vaak mis... _lautje_ schreef:Ik vind Wow absoluut niet vallen onder een AA merk en ook geen A merk. Die kwaliteit komt het niet eens bij in de buurt. En al helemaal niet qua leer.
Bubsj schreef:Dan heb ik je opmerking verkeerd begrepen lolclubVandaar mijn vraag
_lautje_ schreef:Ik vind Wow absoluut niet vallen onder een AA merk en ook geen A merk. Die kwaliteit komt het niet eens bij in de buurt. En al helemaal niet qua leer.
Dan verschillen wij van mening.
Chaos schreef:En zoals Morris en Nolan etc.
Zijn allemaal met de hand gemaakte Engelse zadels (in Engenland met de hand gemaakt, laat ik het zo zeggen). Supermooie, superfijne zadels, maar neit echt bekend of wel? Mijn moeder wil nooit meer anders.