ervaring leren banaansingel?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

meerhofh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:50

Ik heb een wow curved singel te koop van 65 cm. Mocht je belangstelling hebben, pb maar even dan.

Vankje

Re: ervaring leren banaansingel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 10:57

Wat helpt nu eigenlijk beter tegen het naar voren schuiven, zo'n banaansingel of een curved singel zoals de WOW?

meerhofh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 11:09

Ik heb een neopreen banaan singel gehad. Dat vond ik niet zo goed werken. Doordat de singelstoten scheef uitkomen wordt het zadel juist naar voren getrokken. Ik vind de wow singel beter helpen tegen naar voren schuiven.

LucianoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 12:51

dropje_90 schreef:
Heb je daar misschien een foto van? :)

Gaaf paard heb je trouwens :)

ik zal er morgen eens een foto van maken ;)
er zaten van die kokers op zeg maar waar je singelstoten in vielen daar kreeg mijn ruin wondjes van dus die heb ik er zelf afgeknipt en toen een beenwarmer omheen geschoven ( lekker goedkoop en werkt perfect )

thanks voor je leuke compliment :D

LucianoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 12:53

meerhofh schreef:
Ik heb een neopreen banaan singel gehad. Dat vond ik niet zo goed werken. Doordat de singelstoten scheef uitkomen wordt het zadel juist naar voren getrokken. Ik vind de wow singel beter helpen tegen naar voren schuiven.

had jij met elastiek dan ?
ik had ook een neopreen banaansingel maar door het elastiek bleef mijn zadel naar voren schuiven - nu met een leren banaansingel zonder elastiek blijft mijn zadel veel beter op zijn plaats liggen ( ook omdat mijn ruin wat kilotjes kwijt raakt :D )

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 16:15

meerhofh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 16:50

MarissaM schreef:
meerhofh schreef:

had jij met elastiek dan ?
ik had ook een neopreen banaansingel maar door het elastiek bleef mijn zadel naar voren schuiven - nu met een leren banaansingel zonder elastiek blijft mijn zadel veel beter op zijn plaats liggen ( ook omdat mijn ruin wat kilotjes kwijt raakt :D )

ja, dat was idd met elastiek en de leren curved singel zonder

LucianoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 18:08

dropje_90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-11 21:23

Oke maar das toch met schuine singelgespen, is dat niet irritant dan?

LucianoS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 22:14

zal morgen een eigen foto maken - nee vind het juist fijner om eerlijk te zijn hih

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 23:09

dropje_90 schreef:
ik denk dat zoiets dan toch echt het beste werkt... http://www.ooteman.nl/op-en-om-het-paar ... l-anatomic
alleen zou ik er graag 1 in een lagere prijsklasse vinden :P

Vergeleken met de WOW valt deze prijs nog mee. Was al blij dat ik deze gevonden had :') (maar die is er weer niet in het bruin in de maat die ik moet hebben :( )

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:16

Ik heb de foto van mijn singel gevonden en idd moet de holle kant naar de benen toe,gezien het ringetje.
Zo zie je maar weer dat je het vanaf de foto soms een heel ander beeld kunt vinden.
Hij is te koop btw...

Afbeelding