Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
loeky_flap schreef:Hoi,
Ik heb even een vraagje...
Met mijn verzorgfjord ga ik beginnen hem horseball-mak te maken.
De fjord is erg nuchter in zijn kop dus dat wordt het probleem niet.
Maar tijdens horseball moet je vaak langs je paard hangen om de bal op te rapen, maar het zadel van de fjord schuift al tijdens het opstappen...
-Hij heeft weinig schoft.
-Hij is altijd goed aangesingelt.
-Hij heeft een gewoon sjabrak+een bont-onderlegger.
Nu zij iemand een borsttuig, maar dit helpt toch alleen maar als het zadel van voor naar achtere schuift?
Wat kan ik nu doen zodat ik er niet langs lig als ik ga hangen?
dankjewel

loeky_flap schreef:@Petitparis; Dankjewel
@Aerdenhout1; Als je geen zin hebt om het topic door te lezen, reageer dan alsjeblieft niet, dit is gewoon heel vermoeiend voor mij om telkens dezelfde vragen te moeten beantwoorden.
@kim90; hetzelfde als aredenhout , als je geen zin hebt om het topic door te lezen, reageer dan niet AUB.
Sjors493; bedoel je een gelpad?Die kan ik denk ik wel lenen van de manege , bedankt voor je tip
petitparis schreef:tussen vacht en dekje
Die gewone kosten een euro of 20, tijdje terug had ik er een voor 9 euro (was bij een evenement, soort aanbieding ook) dus lijkt me dat je daar geen buil aan kunt vallen?hestejente schreef:petitparis schreef:tussen vacht en dekje
Die gewone kosten een euro of 20, tijdje terug had ik er een voor 9 euro (was bij een evenement, soort aanbieding ook) dus lijkt me dat je daar geen buil aan kunt vallen?
Gelpad doet niets tegen schuiven, of je moet zo'n heel dun flieberding hebben. Het gaat er juist om dat je iets stroefs tussen je paard en je zadel legt, en een gelpad is niet stroef.
Geen bontjes of andere troep en dergelijke. Gewoon een zadelmaker die hem passend maakt, zonder poespas! Bij elk ander zadel wat je zou willen kopen, ook die moet afgesteld worden door een deskundige naar het rug van het paard.
) 
Kim90 schreef:ik bedoel zonder een dekje en zonder onderlegger, helemaal zonder alles dus, misschien schuift ie dan niet meer, maar sorry voor het meedenken hoor