Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ligt aan de vorm van de ribben, het kan zelfs een dikke cm schelen... Loes'sCorner schreef:@Huertecilla ,bedankt hoor, ik ga straks even meten.
Maar kun je me uitleggen hoe je die max belasting berekend, ik begrijp het niet heel goed.
xcomplientx schreef:De site van Huertecilla is erg interessant. Maar missch kan H. nog uitleg geven over dit plaatje:
Als je hier nl bij laatste rib omhoog gaat, kom je al in lendenengebied (groene gedeelte).
Ik voel altijd bij laatste rib (meest naar achteren uitstekende gedeelte) en ga dan recht omhoog. Daar voel je de rib nl nog goed, bovenaan bij de wervels niet meer.

laura1986 schreef:Ik vind de krijtstrepen bij de schouder niet helemaal duidelijk.. De krijt lijkt op het schouderblad te zitten, maar dit is eigenlijk niet goed te zien zo. Als je het voorbeen optilit kun je voelen hoe ver de schouder naar achter kan.
aslo schreef:Nog korter zelfs dan 16 inch. Denk dat je een probleem hebt en m.i. maar 2 oplossingen: of giga afvallen dat je wel in een 16 inch past of niet op het paardje willen rijden.