Zwart zadel en de rest bruin?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 01:52

Ik zie liever een bruin zadel met zwart tuig, dan zwart zadel met bruin tuig, dan ziet het er zo uit alsof je niet genoeg geld meer had voor het zadel ofzo. (en dat kan natuurlijk ook wel zo zijn, maar als je het met opzet zo doet bedoel ik. vriendin van me had altijd allemaal cognac tuig en alleen zwart zadel en dat vond ik er altijd niet zo mooi uitzien, maar ze was aant sparen voor een bruin zadel en nu matcht het allemaal mooi :j )

Bij veel springpaarden zie je ook vaak alleen bruin zadel en de rest zwart.

Vind het voor thuis enz niet zo erg dan doe ik het ook wel eens, maar niet voor op concour bijv dressuur, vind ik er niet helemaal netjes uit zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 02:04

De mijne krijgt een op maat gemaakte Arno Brandt (bruin :+ ) als ie klaar is voor de wedstrijden.. Had voor nu gewoon een goed passend zadel nodig om op te rijden, vind het zonde om nu een zadel op maat te laten maken als ie over 'n paar maanden weer helemaal anders zit qua bespiering.. :=

MelanieB

Re: Zwart zadel en de rest bruin?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 03:18

@Anthea, ja klopt idd. :j Maar net als je zegt, als ie klaar is voor de wedstrijden :j anders zou ik idd ook gewoon gemixt rijden hoor :+ doe ik thuis ook veel. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 03:29

Als ik zie hoeveel de mijne in 'n klein jaartje is veranderd.. I doubt dat hetzelfde zadel nog zou passen :+

2009
2010

:')

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 03:55

Haha ja dat probleem had ik ook altijd met die van mij _O- is zo irritant :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-10 10:49

ik kan me er best aan irriteren dat er mensen zijn die zo verschillend gaan rijden en vooral op concours dan.

de mijne springt in het bruin ik zelf dan ook helemaal in het bruin, dressuur ik dan paard in het zwart en ik ook

C_Star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-10 11:33

Ik zit er aan te denken om alles bruin te kopen voor mijn vos, maar ik weet niet of dat wel staat bij hem.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 08:33

Ashleytjuhh schreef:
ik kan me er best aan irriteren dat er mensen zijn die zo verschillend gaan rijden en vooral op concours dan.

de mijne springt in het bruin ik zelf dan ook helemaal in het bruin, dressuur ik dan paard in het zwart en ik ook

Irriteren? het is een eigen mening, wat de 1 mooi vindt, vindt de ander lelijk. Ik vind een bruin jasje met bruine laarzen lelijk. Of een rood jasje met een rode cap. Maar ik erger me er niet aan. Het is je eigen keuze, en geen jury die er ook maar een punt minder om mag geven.
Ik zal eens foto's zoeken waar ik met m'n zwarte zadel rij met m'n bruin met koperkleurige hoofdstel. Dat valt echt niet op. Ik heb dan wel weer alles met koperkleur afgewerkt (beugels, sporen, gespen, biesje op m'n rijjasje).