Ook hele fijne pads
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dana82 schreef:@ Mirgino: ik ken ook mensen die een Vaquero zadel hebben en daar zeer tevreden over zijn en ook over de service. Daarom verbaas en erger ik mij aan het feit dat ze op het internet zulke omhoog gevallen en opdringerige reacties zetten. Als je in het echte leven een vriendelijk en tof persoon bent waarom laat je je dan zo kennen op het internet? Plaats dan liever niets! Mond aan mond reclame is heel belangrijk in deze branche (met toch een zeer beperkt cliënteel) en ik vind dat ze hier de bal helemaal mis slagen.
Je kan idd de dingen lezen zoals je wilt, maar sommige dingen zijn zo ondermaats dat je al blind moet zijn om hier nog het positieve uit te halen.
maar ik lees het anders omdat ik ze irl ken.
maar ben gewoon een tevreden klant,en erger me aan al die negatieve reacties die elke keer weer komen als hun iets plaatsen. mirgino schreef:misschien is schrijven niet hun beste kant maar in de omgang zijn ze echt super!
ze schrijven misschien wat agressiefmaar ik lees het anders omdat ik ze irl ken.
maar er is geen ervaring in het maken van pads, en zeker niet de professionele uitrusting en techniek om ze te maken en /of te testen.dat kan beter over gelaten worden, aan de mensen die er verstand van hebben.(zowel het maken als het testen)er gaan vanuit de fabriek honderden uren inzitten, in verschillende omstandigheden.dus niet met het rondje hobbelen langs de weg, maar ze worden ook " uitgeleend " aan verschillende ruiters.ook showruiters.
nu ik buiten toch niet kan rijden vanwege de sneeuw
spatter schreef:wat een heerlijk gezellig topic om te lezen![]()
nu ik buiten toch niet kan rijden vanwege de sneeuw
![]()
vroeger reed ik altijd met een dubbele wollen deken /pad
die kon ik alleen in Duitsland kopen
het zadel paste dan ook als een huis op mijn paard(en niet eens op maat gemaakt)
nu wil ik bij de jonkies graag ruggegraadvrijheid, missen nog wat rugbespiering door groei
vorig jaar kerst had ik bij arthur een grote dikke viltenpad gekocht(50€)
die heb ik van de zomer in tweeen gesneden, voorgevormd gemaakt en vervolgens door de zadelmaker weer aan elkaar laten maken door middel van een brede lere strook
deze bevalt mij nu het beste en ik heb zat pads in allerlei soorten en maten liggen

Winddancer schreef:Sorry, maar ik vind het heel erg denigrerend overkomen. Een beetje respect voor elkaar mag ook wel.
Volgens jullie is het enige goede wat jullie verkopen en de rest is
En de mensen die het kopen zijn helemaal achterlijk.
Vind ik eerlijk gezegd een hele slechte eigenschap die op den duur gaat irriteren bij mensen.

voordat ik ook maar een singel/pad of wat anders koop, doe ik gedegen onderzoek, m.n. naar comfort voor het paard.