Klopt dit Anky pad uit 2010 niet of..?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Amalarab

Re: Klopt dit Anky pad uit 2010 niet of..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:14

Je bent niet scheel. Het dekje lijkt alleen gemaakt voor paarden met een doorgezakte rug. Alleen dan klopt dat achterstukje..
Ga gewoon terug en leg het uit!

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:15

Nou, ik had bij Epplejeck nog tegoed op mijn pasje, wat ik daar mooi op kon maken voor mijn dekje. Dat scheelde weer 20 euro..

En ik was net zo blij en had net zo lang gewacht tot ik 20 euro bij elkaar gespaard had voor het dekje, dus het liefst koop ik hem wel bij hun dan voor 30 euro. Tenzij ik hem ergens anders in het wit, deze versie en niet die oude versie van het pad, ook voor 30 euro kan krijgen!

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:17

Misschien kan ik iemand op Bokt vinden die voor Epplejeck werkt en dit topic laten zien, kijken wat diegene ervan vindt.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:23

Je kan hem toch gewoon ruilen?
Dan kan het met gesloten beurs ;)

Volgens mij heeft eppeljeck hier wel een account trouwens :)*

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:42

Ja ik zat ook al te zoeken naar dat account, heb het wel eens voorbij zien vliegen.

Heb het tot nu toe nog niet gevonden, even door blijven zoeken dus!

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 19:48

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 19:50

Bedankt voor je zoekhulp :)

Ik stuur haar even een PB'tje met een link van dit topic erin, ben benieuwd wat ze ervan vindt!

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 20:21

Wat denken jullie, zal ik ook nog contact opnemen met het Anky bedrijf zelf? Of zal ik het aan Epplejeck overlaten.

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 20:30

ILoveMyHorse schreef:
Wat denken jullie, zal ik ook nog contact opnemen met het Anky bedrijf zelf? Of zal ik het aan Epplejeck overlaten.

ik had als je twijfelt eerder even contact met Anky © opgenomen jaa :+

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-10 20:37

Mijn moeder kwam ermee dat ik dit pad misschien kan houden en een nieuwe krijgen van Epplejeck, omdat ze dat toch niet meer kunnen verkopen :P

Opzich wel logisch lijkt me, maar ook een beetje raar niet?

Ik zal Anky ook wel even een mail sturen (kopie van die naar EJ). Hoop dat ik voor de 12e een nieuwe in huis heb!

Dekloktikt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:04

ILoveMyHorse schreef:
Mijn moeder kwam ermee dat ik dit pad misschien kan houden en een nieuwe krijgen van Epplejeck, omdat ze dat toch niet meer kunnen verkopen :P

Opzich wel logisch lijkt me, maar ook een beetje raar niet?

Ik zal Anky ook wel even een mail sturen (kopie van die naar EJ). Hoop dat ik voor de 12e een nieuwe in huis heb!

Dat zal em sowieso niet worden ;) Al zou het een productiefout zijn ( al ben in van mening dat het een nieuw model ) dan zou epplejeck hem nog terug willen om het te declareren bij de leverancier. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:55

ik heb ooit eenkeer een ANKYbroek met een briefje naar de gestuurd omdat de stiksels loslieten, toen kreeg ik hem binnen 2 weken oid terug met een gemaakte rijbroek en een kadootje erbij (een petje, maar toch wel een vrij duur exemplaar...)

Dus dat zou ik aanbevelen als je een leuk petje er bij wil :+ Maarja, dan heb je niet de garantie dat je hem in 3 weken al hebt

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-10 21:59

Vreemd dat je hem hebt mee gekregen.

Gewoon teruggaan :) ANKY heeft goede garanties hoor.
En een tip geven aan EJ: spullen goed nakijken ;) scheeld een hoop ellende.

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 07:42

Dus jullie denken dat ik hem beter kan opsturen naar Anky ipv naar Epplejeck teruggaan? En wie betaalt de verzendkosten dan, ik zeker?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 07:50

Nee je moet altijd teruggaan naar degene waar je iets van koopt, die moet nl garantie geven :j

Akecheta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 08:14

TS: je kan dit in eerste instantie alleen oplossen met EJ, het bedrijf waar je dit pad gekocht hebt. Zij kunnen voor foute producten ook declareren, dus ik zou niet weten waarom ze jou niet zouden helpen. Ik zou zeggen : bel ze vandaag, vertel wat het probleem is, en waarom je haast hebt met een nieuw dekje. Het lijkt mij sterk dat ze je niet zouden willen helpen.

Pas als de service van EJ niet goed is, dan pas zou ik mailen met Anky etc.

_Epplejeck_

Woonplaats: Drachten-Heemskerk-Eindhoven-Zwolle-Groningen-Breda-Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:06

@ILoveMyHorse

We hebben al even contact opgenomen met "Anky", je krijgt natuurlijk een nieuw zadeldek. Zie voor meer info het bericht in je eigen mail.

Met vriendelijke groet,

Epplejeck Horse and Rider Superstores

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 09:26

@TS, je moet gewoon contact met EJ opnemen en, zoals hierboven al aangegeven word, hun lossen het dan op met anky. Als jij het zelf via anky gaat proberen kom je er niet uit en kunnen ze ook niet de hele collectie controleren. EJ heeft namelijk op de pakbonnen het nummer van de serie waarin deze gemaakt is. Dus Dan kan er aan de hand van het serie nummer gecontroleerd worden of de rest ook achterstevoren gelegen heeft in de machine en of die dekjes dus terug gehaald moeten worden. Gratis nieuw dekje en deze houden gaat hem echt niet worden en is ook niet gebruikelijk/normaal.

Hoe gaat het met wedstrijden? Laatste x dat ik je zag was alweer paar terug bij heiloo?

gr daf

xx_Lidia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-10 18:13

haha dat ziet er niet helemaal goed uit nee..
Gewoon even teruggaan naar de winkel waar die vandaan komt met het bonnetje, krijg je een nieuwe ;)

ILoveMyHorse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-10 18:49

Ik heb vandaag gelijk al bericht gekregen van Epplejeck, ze kunnen me helpen en waarschijnlijk heb ik het nieuwe pad nog voordat ik wedstrijd heb! Ben weer helemaal blij :)

Erg goede service hebben ze bij Epplejeck dus, ik ben blij dat het toch nog goed komt. Bedankt voor jullie hulp allemaal!