Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paardrijmiep schreef:nou ik ken genoeg mensen die paarden beleren en die eraf worden gegooit als het paard hun niet accepteerd maakt niet uit hoe oud ze zijn kennis van mij had een paard en die had ze 4 jaar waarvan maar een half jaar gereden heeft en die is er ook steeeds afgegooit terwijl het paard daarvoor manege paard was dus als het paard geen klik met jou heeft en jij niet met hem dan gooien ze je er heust wel af..
justhorses schreef:Dame mensen hier zeggen even duidelijk voor jou !!
Je paard vind het LEUK om te rijden MAAR het is NIET goed voor paard zijn GEWRICHTEN,SPIEREN. Je maakt hem KAPOT letterlijk!!
Ze willen JOU en je PAARD dit LEED helpen voorkomen.
ze zeggen dit niet om jou te pesten !! ze zeggen dit niet om jou te kwesten!!!
Vaak als een paard iemand eraf gooit dan doet diegene het paard pijn
als jij in mijn paard haar mond trekt dan VLIEG je !!!
Als je nu nog even wacht met rijden dan heb je zeker nog 10 jaar meer plezier van het paard !!
Het gaat om het BEST WIL van je paard pech dat jij wil rijden dan zoek je een ander verzorgpaardje voor tijdelijk.
Maar daar krijg je iets supersss voor terug en GEZOND EN STERK PAARD krijg je ervoor terug
Niemand hier wil jou boos maken ze willen jou paard en jou helpen !!!!!!!
paardrijmiep schreef:Nee ik ga niet op hem rijden die ene dag dat hij drie is want hij is waarschijnlijk al een paar maanden ouder dan drie heb het nagerekend.