mirgino schreef:en ik ben niet begonnen met namen, ik kwam de mijne hier tegen.en daar werd een verhaal neergezet wat op mij slaat en wat niet klopt!
ZIJ is er voor zover ik kan lezen ook niet mee begonnen.
mirgino schreef:als ze iets neerzet moet dat wel de waarheid zijn en niet haar waarheid!
Jij hebt jouw waarheid, zij de hare, ik de mijne. Dat is nu eenmaal zo.
mirgino schreef:[en tuurlijk baalde ik dat ze het na een paar dagen afketste en om een rare reden en dat daarna mijn zadel als scheef en slecht neergezet werd ,daar kan ik dus niet tegen!
en daar ga ik tegen in
.
Ik heb nergens gelezen dat jouw zadel scheef en slecht neergezet is.
mirgino schreef:en verder wil ik dat kind nooit meer zien,zo als hun doen, zo ga ik niet met mensen om.
.
Ik vind jullie houding anders ook niet je dat.
mirgino schreef:ik zit niet met mijn zadel in mijn maag, het gaat vanzelf een keer naar een passend paard.
en het kost idd een paar centen
en je moet liefhebber zijn.
Fijn toch ? waarom maak je je dan zo druk om iets van 1.5 jaar geleden ?
capopjekop schreef:Het gaat ook wel 2 kanten op, nu wordt alleen Louis/Sabine als de boeman gezien. Maar ergens kan ik zijn reacties ook wel begrijpen. Het is niet de eerste keer dat zijn werk zwart gemaakt wordt en hij/zij wil zich dan verweren. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat ik het eens ben met de manier waarop dat nu gebeurd, maar ergens kan ik het dus wel snappen.
Nu, ik niet. Ik begrijp dat je je werk wil verdedigen, maar op deze manier, nee, dat kan ik NIET begrijpen.
Het enige wat je daarmee bereikt is dat ook je tevreden klanten zich vragen gaan beginnen stellen. IK zou er niet mee kunnen lachen als mijn naam c.q. verhaal hier helemaal uitgesmeerd moest worden. Zoiets doe je niet.
Als je een goed vakman bent, en ik ga ervan uit dat Louis dit is, dan hoor je daarboven te staan en niet op deze manier mensen door het slijk te halen.
Stel je voor dat ik dit moest doen met mijn klanten. Als bankier. Ik heb tig klanten die iets gingen kopen, maar het uiteindelijk om god weet welke reden niet gedaan hebben. That's life, folks !
Dus in principe zijn we het wel eens.