Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Champie_Me schreef:_Diesel schreef:Ik weet niet wat de eisen zijn die een gemiddelde bokker stelt aan een paardenstal, maar bij mij staat met stip op 1 dat die veilig moet zijn. Als er een scherp stuk ergens zou zitten waar hij z'n deken van aan flarden krijgt, dan zou dit namelijk ook betekenen dat hij hieraan z'n huid zou kunnen openrijten. En dat is natuurlijk totaal niet de bedoeling en zeer gevaarlijk. In mijn stal tref je dan ook niets aan waar dit door zou kunnen gebeuren. Ik heb hem er voor de zekerheid zelfs nog op nagelopen
Ik snap natuurlijk dat je van een tamelijk goedkope deken geen zelfde kwaliteit kunt verwachten als van een deken van 300 euro. En dat ie ook geen 10 jaar mee zal gaan. Maar nog geen jaar?! 60 euro vind ik nog een aardig bedrag, daarvoor mag iets niet zomaar aan flarden scheuren. De deken die nog de helft van de prijs van de mijne was houdt het al langer vol, daar mankeert niks aan.
Het zou kunnen dat de singels te strak zaten. Heb ze hetzelfde gedaan als vorig jaar, misschien dat het toen wel ging en nu niet meer ofzo geen idee. Maar dat kan ik niet meer achterhalen. Ik ga sowieso geen contact meer opnemen met HH, ik koop gewoon nooit meer wat van ze
dat kan maar ik dacht begrepen te hebben uit je startpost dat de deken nu voor het tweede jaar op gaat maar nu al snel aan flarden gescheurd is... wellicht heeft het temaken met de manier van opbergen of met het feit dat hij lang stilgelegen heeft?? of een wasmiddel dat niet geschikt was voor de deken?? allemaal factoren die ervoor kunnen zorgen dat de deken minder stevig is... ik bedoel laat een paar sokken (met zo een elastieken randje) maar eens een poos liggen, dan vergaat het elastiek ook en wordt de stof ook slechter... ik zou eens kijken hoe of wat voor factoren ervoor gezorgd zouden kunnen hebben dat het slecht geworden zijn, ik ga er niet vanuit dat je een slechte deken hebt gehad want dan zou het al eerder kapot zijn gegaan!!