Wit dekje wat niet krimpt/lelijk wordt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 15:58

Arielle_ schreef:
Wil een compleet wit dekje, zonder randjes ofzo. (mag evt. een heel dun zilver/goud randje hebben maar meer echt niet)

van Equiline kun je het dekje zelf samenstellen, wil je een witte bies, kies je wit.

Mijn dochter heeft een grijs en donkerblauw jasje, vandaar een grijze en donkerblauwe bies :)

http://www.equiline.it/

hier staan die biezen en koorden waaruit je kunt kiezen. of kunt weglaten als je een geheel wit dekje wilt hebben.
http://www.equiline.it/?IDsezione=3200

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 17:19

Arielle_ schreef:
Wil een compleet wit dekje, zonder randjes ofzo. (mag evt. een heel dun zilver/goud randje hebben maar meer echt niet)

Die ik eerder al aanbood heeft een dun gouden randje geloof ik...!

Arielle_

Re: Wit dekje wat niet krimpt/lelijk wordt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-10 21:09

Dekje wat jij aangeboden hebt vind ik er niet echt uit zien alsof ie lang mooi blijft, sorry.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 22:17

Ik kan je daar geen uitsluitsel over geven aangezien het een nieuw dek is. Het is wel een fijn dik dek, maar ja, ik start tegenwoordig in het creme...

Stephannie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-10 22:16

Hier ook goede ervaring met de Eskadron Cotton, gebruikt hem al een jaar op wedstrijd krimpt niet en de vlekken zijn er prima uit te wassen.

Arielle_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-10 23:12

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 07:30

De eerste is denk ik vergelijkbaar met Harry's Horse? Die heb ik gehad, en blijft niet echt lang mooi. Pluisjes en als je zadel afgeeft gaat dat er niet meer uit...

Janientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-10 21:16

Alane schreef:
Arielle_ schreef:

van Equiline kun je het dekje zelf samenstellen, wil je een witte bies, kies je wit.

Mijn dochter heeft een grijs en donkerblauw jasje, vandaar een grijze en donkerblauwe bies :)

http://www.equiline.it/

hier staan die biezen en koorden waaruit je kunt kiezen. of kunt weglaten als je een geheel wit dekje wilt hebben.
http://www.equiline.it/?IDsezione=3200

Deze heb ik ook, ben er erg tevreden mee! :j

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 10:47

Witte pad van polypad. Wordt verkocht bij de paardendrogist. Ik heb er meerdere en ze liggen heel goed en blijven ook goed liggen. Ik heb ze nu al 6 jaar en zijn nog steeds niet verkleurd. Wel was ik ze allemaal met groene zeep, misschien dat hier nog verschil in zit.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-10 16:40

Ik heb een witte BR event en een neppe anky (jaren geleden hier op bokt gekocht van Nouvel als ik het goed heb)
Beide blijven goed. Krijg ze goed schoon op 40 graden. De event is heel minimaal gekrompen (maar het blijft katoen, dan heb je dat altijd iets) maar niet noemenswaardig. De andere is nog net zoals ik 'm kocht, beide zijn echt al tientallen keren gebruikt en gewassen.