Verschillende spullen pimpen!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sica
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:15

Sodeletuut

Re: Verschillende spullen pimpen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-10 20:22

Superleuk zeg, al die zelfgemaaktde dingen. Ik ga ook maar eens aan de slag binnenkort! Ik moet alleen nog even op zoek naar een oud dekje en naar iemand die mij kan uitleggen hoe mijn naaimachine werkt. _O-

jamiroquai

Re: Verschillende spullen pimpen!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 09:22

Ik heb daar een heel lieve schoonmoeder voor......ook altijd handig! Die knals alles er meteen stevig op.
Die stofjes zijn allemaal heel leuk, maar of het ook praktisch is voor dagelijks gebruik, betwijfel ik.

Ik heb politie- emblemen gescoord voor 1 euro voor op een reclame wit zadeldek. Nu nog mouwemblemen, die probeer ik aan het kopstuk te frutselen, dan is hij ook in de sfeer.
Er is ook een site waar je een halster kunt bestellen met: police line, do not cross erop, daar zullen die ook leuk op staan. Ik draag hem dat tijdens een buitenrit, gewoon over mijn hoofdstel. Ik hb sowiso altijd een halster bij me, je weet maar nooit. Dan kan het met zo goed een leuk halster zijn!

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 16:57

er waren op meiden mijn manege die ook hun dekjes gepimpt hebben.
je kan gewoon een leuk stofje zoeken en het er met makkelijke steken er op doen. en als dat te lastig is, kan je het ook gewoon plakken.
je kan een leuk vormpje doen!! :D
en voor je frontriem zou ik het ook niet echt weten hoor... heb daar niet echt ervaring mee :o ....

jamiroquai

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-10 19:06

Voor frontriemen kun je heel makkelijk een"bontje"maken. Dat staat ook op die knutselsite die eerder genoemd werd.

Ook gezien: festonneren met Scooby touwtje, of met bv. fluwelen lint van de markt. Vroeger hadden alle paarden van die fluwelen frontriemen in 2 kleuren, dan kreeg je van die driehoekjes. Op de uiteinden kun je bijv. mooie knopen stevig vastmaken.