Levertijd ca. 8 weken! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
doske schreef:Advies (meningen) worden hier gegeven toch? wat wil je nog meer??Zelf heb ik aan twee oplossingen gedacht:
1) Evelien van Eurohorse laten komen en kale bomen laten passen.
2) Een zadel op maat laten maken door Vaquero.
Wat zouden jullie mij voor advies kunnen geven?
Dit was volgens mij het onderwerp......
MidnightPSan schreef:Dus als ik het goed begrijp, moet een zadel maker 5 $1000. zadels maken per maand om $1000. te maken , en dan de truck het huis het eten betalen ,kinderen naar school , income tax, gas at $4 a gallon, you kidder!!!!!!
Seppe schreef:Sorry voor de topicstarter, maar ik zou dit draadje even willen gebruiken om een vraag te stellen aan de zadelexperten die hier in het topic komen. En ook omdat het andere topic over "het wade zadel" gesloten werd.
Zoals ik al zei heb ik een wade in bruikleen van iemand. Een semi quarter boom. Als ik het op mijn paard leg, zonder pad, kan ik tussen haar schoft en de fork amper een vinger en half tussensteken (2,5 cm). Is dat voldoende? Dat is dan zonder gewicht in het zadel.
Vippie schreef:Zowizo een datum afspreken dat je osteo én je zadelpaspersoon sámen naar jouw paard kunnen kijken en sámen kunnen kijken wat het beste is.
Dan kunnen ze samen werken ipv elkaar tegenwerken en jij en je paard zijn ermee gebaat.
Vippie schreef:Nou ik heb het afgelopen week zo geregeld en Osteo en Zadelmaker waren zeer content met deze constructie en willen dit bij vervolgafspraken weer zo doen met zn 3en. Was zo geregeld hoor.
Citaat:Sorry voor de topicstarter, maar ik zou dit draadje even willen gebruiken om een vraag te stellen aan de zadelexperten die hier in het topic komen. En ook omdat het andere topic over "het wade zadel" gesloten werd.
Zoals ik al zei heb ik een wade in bruikleen van iemand. Een semi quarter boom. Als ik het op mijn paard leg, zonder pad, kan ik tussen haar schoft en de fork amper een vinger en half tussensteken (2,5 cm). Is dat voldoende? Dat is dan zonder gewicht in het zadel.