stijgbeugelophanging gaatjes werden wel wijder in gebruik, maar scheurde niet. Ik was er heel blij mee, behalve dus dat hij niet bleef liggen... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
stijgbeugelophanging gaatjes werden wel wijder in gebruik, maar scheurde niet. Ik was er heel blij mee, behalve dus dat hij niet bleef liggen...
hij werkt zadels of pads
naar achteren met zijn schouders en er is danniets wat het tegenhoudt
__Suzanne__ schreef:Zit heerlijk, was mooistijgbeugelophanging gaatjes werden wel wijder in gebruik, maar scheurde niet. Ik was er heel blij mee, behalve dus dat hij niet bleef liggen...
)... wat voor pad gebruik(te) jij onder je Freemax/BM, je had het eerder over een reinsman en zag volgens mij ook een keer een mattes in één van je topics, maar welke bevalt jou het best bij je boomloze zadel/Freemax?
Ik had een gewone Reinsman, vond ik ook fijn, maar omdat de Mattes inlages heeft (en dus makkelijker in de was kan
) gebruik ik nu alleen die
ik ben ook aan het kijken naar de freemax voor het inrijden van mijn jonge merrie (duurt nog wel even, maar ben me alvast een beetje aan het orienteren
) en ben over die mattes pads tot nu toe het meest enthousiast, maar ze kosten ook wel wat
Vandaar dat ik wel benieuwd was over wat voor reinsman jij het had, maar die heeft dus geen ruggegraatvrijheid (of wel? maar hoe zit dat dan als er geen inlages in kunnen/zitten)?

Bonnieknol schreef:ik heb de freemax nu sinds november. Heerlijk zadel, ben er erg over te spreken. Waar ik minder enthousiast over ben is de beugel ophanging. Deze is bij mij na een endurance wedstrijd van 26 km aan 1 kant uitgescheurd. Heb ze 1 omlaag verplaatst maar deze beginnen ook al erg te slijten. Heb arthur al gebeld, hij gaat het vervangen maargoed, wel slechte kwaliteit mbt de beugelophanging. Geen idee of hier meer klachten over zijn? Verder ben ik tevreden hoor, dit is een minpuntje dat hopenlijk makkelijk is op te lossen.
geleden heb bepoteld bij Arthur dus niet gewijzigd.
Hoewel daar nog wel wat aan kan worden 'geknutseld', hoop ik dat ze (Acavallo) zelf alsnog op het idee komen er iets aan te veranderen
Even een anders vraagje trouwens.. @DubbelDun, hoe komt het dat die tooling van de Freemax op jouw foto's me (behalve de 'barbwire' rand) me helemaal niet bekend voorkomt??
of is dat zelf op de Freemax gemaakt oid?