Zouden jullie dit kopen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Raanii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-10 14:37

Bramasole schreef:
Ik denk dat het ook een beetje bij je moet passen. En de mensen die wedstrijd gericht rijden, trainen vaak voor een doel en vinden dit soort uitgaven niet zo van belang, vul ik maar even in ;)

Maar ik vind het prachtig wat je maakt!

Idd zoiets zal het wel zijn :)
en bedankt!! :D

Judass

Re: Zouden jullie dit kopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:41

Ik vind t wel mooi!

wie weet :)

olgamaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 14:42

Ja zou ze zeker kopen vind ze geweldig,bevestigen zal geen probleem zijn.

Ze zouden dan niet te duur moeten zijn zo rond de 7,95 ,dan is het niet zo erg als je er eens een verliest ;)
Ben eigenlijk op zoek naar zoiets maar dan met een horizontaal half maantje er in verwerkt :o

Raanii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-10 14:44

olgamaria schreef:
Ja zou ze zeker kopen vind ze geweldig,bevestigen zal geen probleem zijn.

Ze zouden dan niet te duur moeten zijn zo rond de 7,95 ,dan is het niet zo erg als je er eens een verliest ;)
Ben eigenlijk op zoek naar zoiets maar dan met een horizontaal half maantje er in verwerkt :o

super!
zoals hier de onderste hanger een druppelvorm is, zou er ook wel een horizontaal half maantje aan moetn kunnen :)
als je me er even voor pb't, zodat ik het niet vergeet, kijk ik er eens voor.

shetgestoord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:05

vind ze leuk

oh_oh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:12

Ik zou het niet indoen tijdens het rijden denk ik.

Maar tijdens een shoot denk ik wel.

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat dit meer in de smaak zal vallen bij recreatieve, western liefhebbers, NHers en endurance ruiters.

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:28

Hmm ik vind het er wel leuk uit zien!

denk waneer je het met andere (sier) lees hoofdstel dekje kleding combineert het best leuk is

_Daniquee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:30

Het ziet er wel heel mooi uit!

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:33

oh_oh schreef:
Ik zou het niet indoen tijdens het rijden denk ik.

Maar tijdens een shoot denk ik wel.

Ik kan me ook heel goed voorstellen dat dit meer in de smaak zal vallen bij recreatieve, western liefhebbers, NHers en endurance ruiters.

Ik denk eerder bij kinderen die hun pony graag als barbie gebruiken (de meeste dus) en die het onderhoud van hun pony niet zelf hoefen te betalen.
Ik ben westernruiter en ik vindt het maar niks ten eerste is een paard geen barbie en ten tweede is het allemaal al duur genoeg overgens weet ik ook geen western ruiters die dit wel leuk zouden vinden.
Ik denk eerder kinderen die dressuur/recreatief rijden of ouders met veel geld hebben want als je op de engelse manier rijdt begin j eveel eerder aan dit soort dingen en aan veel setjes enz aangezien dat veel goedkoper is.
(zie je het al voor je western ruiters met setjes? Zo`n pad kost al ruim 150 euro laat staan als je zoals vele engelse ruiters er een stuk of 8 aan zou moeten schaven dan ga je falliet)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:35

Wat een onzin zeg! :')
9 vd 10 mensen rijd met setjes, mooie dekjes, mooi onderlegd hoofdstel. Neus scheren, oren uitscheren, manen trekken, scheren.. En een paard dan geen barbie noemen?! _O-

En alsof je van 7 euro arm word. (ja, als je er 8 koopt, maar 2/3 is toch ook voldoende?) Serieus wat een kul word hier geschreven. :+

Moontje1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:43

H_Nalanta schreef:
Wat een onzin zeg! :')
9 vd 10 mensen rijd met setjes, mooie dekjes, mooi onderlegd hoofdstel. Neus scheren, oren uitscheren, manen trekken, scheren.. En een paard dan geen barbie noemen?! _O-

En alsof je van 7 euro arm word. (ja, als je er 8 koopt, maar 2/3 is toch ook voldoende?) Serieus wat een kul word hier geschreven. :+

Als je elke cent zelf betaald en daarnaast ook je eigen levensonderhoudt ja dan is die 7 cent heel veel.
Voor kinderen en mensen die het niet zelf betalen is het niet veel nee.
Maar voor mensen die het niet zo makkelijk hebben is het heel erg veel voor ons is het een halfe week eten!

En dat 9 van de 10 mensen zijn paard behandeled als een barbie maakt een paard nog geen barbie!
Ik doe het niet want mijn paard is voor mij geen barbie maar een paard en wat andere mensen doen moeten ze zelf weten.
Maar als ik vindt dat mijn paard geen barbie is dan mag ik dat vinden en dan heb jij neit het recht om te zeggen dat dat wel zo is.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:44

Ho rustig, was niet persoonlijk naar jou maar zo kwam het inderdaad wel over nu ik het zo teruglees, excuus. :)

Yvonn85

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 15:50

Ik vind het er hardstikke leuk uitzien.

Fieke_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 16:17

Heeft het ook een betekenis/of is het ergens goed voor? :o

spiritxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 16:30

Ik zou het nooit kopen. Ik vind het natuurlijk wel mooi gemaakt! Maar ik zou het niet bij mijn paard gebruiken, maar voor iets anders.

lastig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 17:47

Voor een fotoshoot vind ik het best leuk. Ik vind alleen de manier van bevestigen nog niet helemaal geweldig.

Raanii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-10 20:35

Coltje schreef:
Voor een fotoshoot vind ik het best leuk. Ik vind alleen de manier van bevestigen nog niet helemaal geweldig.

heb je dan andere, betere manieren (niet arro bedoelt gewoon eerlijke vraag!)?
Ik zat eerst ook te denken aan een speldje of clipje ofzo maar hou meer van zo natuurlijk magelijke materialen,...

Raanii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-10 20:38

Fieke_14 schreef:
Heeft het ook een betekenis/of is het ergens goed voor? :o

betekenis; er hangt een talismannetje in dus voor zij die daarin geloven brengt het gelk en een soort bescherming.
En ik ben blijkbaar vergeten dat ik er ook kleine 'belletjes' in kan hangen, geen rinkeldingen zoals aan een kersttuig ofzo maar ze geven eenzacht twinkelend geluidje. Dan heb je het soort 'werking' van een rythm bead :)

Peuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 20:39

Ik zou het niet zo snel kopen, maar het is wel leuk voor een fotoshoot ofzo!

Raanii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-10 20:41

Citaat:
Als je elke cent zelf betaald en daarnaast ook je eigen levensonderhoudt ja dan is die 7 cent heel veel.
Voor kinderen en mensen die het niet zelf betalen is het niet veel nee.
Maar voor mensen die het niet zo makkelijk hebben is het heel erg veel voor ons is het een halfe week eten!

En dat 9 van de 10 mensen zijn paard behandeled als een barbie maakt een paard nog geen barbie!
Ik doe het niet want mijn paard is voor mij geen barbie maar een paard en wat andere mensen doen moeten ze zelf weten.
Maar als ik vindt dat mijn paard geen barbie is dan mag ik dat vinden en dan heb jij neit het recht om te zeggen dat dat wel zo is.

je moet het ook helemaal niet kopen ofzo, dit gaat om pure persoonlijke smaak, zoals je ook bv. puur voor de extra een bling-frontriem kan kopen :) die bestaan ook en kan je in feite ook zelf in maken.
Dit edoel ik niet persoonlijk maar algemeen voor degenen die de mening hebben dat het overbodig is en/of zelf te maken :)

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 20:42

ik zou het ook niet kopen..nergens voor nodig..een paard is een paard..

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 20:45

Raanii schreef:
- Enkel houten, glazen, keramieken, metalen,... parels dus natuurlijke materialen. (tenzij anders vermeld, bv. speciaal bedeltje met enkele plastic parel, zelden) En ook allemaal in 'natuurlijke' kleuren, niks flashy :)

Glas & keramiek zijn geen natuurlijke materialen, die worden gemaakt door de mens en zijn niets natuurlijker dan plastic...

Ik zou zoiets niet kopen.
1) omdat ik een fjord heb en dus weinig manen om ze in te hangen
2) omdat ik helemaal niets geef om al die 'troep' die je aan en om je paard kunt hangen.

Raanii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-10 20:48

Vjestagirl schreef:
Glas & keramiek zijn geen natuurlijke materialen, die worden gemaakt door de mens en zijn niets natuurlijker dan plastic...

glas wordt rechtstreeks uit zand gesmolten (wat toch wel natuurlijk is)
keramiek is puur gebakken klei (imo ook nogal natuurlijk)
en plasic komt van... neen toch niet iets dat ik in de natuur meteen kan vinden en bakken/smelten ;)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 20:50

Wat een negatieve commentaar! Tis schadeloos dus ik zie er geen problemen in, en wie het mooi vindt, kan het kopen en anders niet e :) Tis ten minste niet zoals al die peesjes, bandages, pads, gecombineerde neusriemen etc die voor de mooi worden gebruikt mét mogelijke schadelijke gevolgen.

Raanii

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-10 20:55

poes schreef:
Wat een negatieve commentaar! Tis schadeloos dus ik zie er geen problemen in, en wie het mooi vindt, kan het kopen en anders niet e :) Tis ten minste niet zoals al die peesjes, bandages, pads, gecombineerde neusriemen etc die voor de mooi worden gebruikt mét mogelijke schadelijke gevolgen.

bedankt, net wat ik ook vind maar durf tegenwoordig al niet te veel (eerlijke) mening te zeggen of je krijgt een hele tekst verdediging :P achja ik zei het al, ik respecteer ieders mening maar stond in het begin wel even verbaasd wat een reacties je krijgt op zo'n onschuldig iets.. :)