setteke schreef:Hoi Abeltje_xx, jee, wat een tegenvaller. Heb je het zadel wel bij die winkel gekocht?
Anders zou ik wat rond gaan bellen, waar er bij jou in de buurt die zadels verkocht worden en of er dan iemand (zadelmaker) aanwezig is, die het wel aandurft om je zadel open te maken. Hier ben je dus niets mee opgeschoten. Moest je er wel voor betalen?
ja ik had het ook daar gekocht, vandaar dat ik daar ook naar terug ging. ik ga de eigenaar ( die was er even niet vandaag) morgen bellen over hoe alles gegaan is en dan hoop ik dat zij de winkel dan even opbelt ( zij kan gewoon veel makkelijkere "boos" zijn dan ik, ik voel me dan zo ongemakkelijk) en dan zorgen ze maar dat het goed komt.
maar ws moeten ze gewoon weer langskomen, wat ons dus twee weken verder brengt.
*zucht*
ik moest er ook niet voor betalen, gelukkig. maarja echt veel is er niet gedaan, met tien minuten stond ik weer buiten.
het schroefje zit er wel weer in
. Gewoon winkels in de buurt gaan bellen, even googlen op bates (winkels, verkooppunten, etc.). De mijne is uit elkaar gehaald in Hierden
. Succes. 
) het heeft dan ook niks gedaan, lag nnog steeds even scheef, maar dat dacht ik eigenlijk al toen ik de winkel uitkwam.