mijne bij hulsebos, maar raad het je nooit aan!! aan niemand niet
zyno
Geplaatst: 09-10-10 19:44
De heimolen in heerle. Een goed zadel van ruitergilde. Leuke, vriendelijke mensen.
Jammer dat m'n kont te groot is geworden voor m'n zadel en ik een nieuwe moet.
xxx
BYS
Geplaatst: 09-10-10 19:44
Emmers in Hamont (België)
Echt super goed! Ze komen ook ALTIJD je zadel aanpassen voordat je het koopt. En ze neemt ook altijd verschillende zadels mee als ze komt passen om te kijken wat echt het beste is voor paard en ruiter.
Totje5mei
Geplaatst: 09-10-10 20:29
Mijn zadel komt van de zadelmarkt bij urk, betrouwbare mensen... En het merk is onbekent maar er staat op Edinburger....
fjordnina
Geplaatst: 09-10-10 20:35
Totje5mei schreef:
Mijn zadel komt van de zadelmarkt bij urk, betrouwbare mensen... En het merk is onbekent maar er staat op Edinburger....
Aanrader hoor Wil je een slecht zadel halen, kun je daar prima terecht. Gebruik de zoekfunctie maar eens.
Mijn eerste zadel is aangeschaft bij horsepower in Heino, een JC maar dan heb ik het wel over 10 jaar geleden. Maar dit zadel doet het nog steeds prima, en wordt nog geregeld gebruikt!
En sinds een week een Quur springzadel in bezit, aangemeten door, en gekocht bij Epplejeck. Erg blij mee, kwalititief zo naar ons idee een goed zadel, ligt perfect op mijn paard, én... hij rijd ook nog eens heerlijk weg Ook niet geheel onbelangrijk. Prijsklasse was overigens ook nog eens te doen.
Aangezien de topicstarter al een soortgelijk topic heeft lopen hier nu een slotje. Zie [HAR] Hoeveel kostte jou dressuur zadel? daar is de vraag hoeveel je zadel heeft gekost, hier kan je dan meteen bijzetten waar je hem hebt gekocht. AUB niet op random topics openen maar je vragen een beetje samenvoegen.