Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
[***] schreef:Beugel is het niet, want nu hangen er gewone beugels aan en dan heeft hij het ook. Verder kan ik me niet voorstellen hoe ik met mijn beugel/voet daar zou kunnen gaan schuren ofzo .. Heb het al bekeken
Vaseline smeer je dan gewoon op die plaatsen op de haren? Of over de hele singelstrook? (aangezien het vaak wel dezelfde plaats is maar niet altijd).
Ik ga het inderdaad eens aan de DA vragen, deze moet toch in oktober komen om te enten dus ideaalIn principe ligt alles inderdaad goed & niet te ver naar voren, daar let ik altijd extra op (ook dat pony goed geborsteld is en singel/hoes schoon etc.).
Dat anatomisch geen zin heeft heb ik al ondervonden
En in principe is het echt wolBedenk net dat ik de singel + hoes normaal in de auto heb liggen, ik ga eerst even douchen en dan zal ik eens kijken of er een merk in staat
laura1986 schreef:*ben aan het denken*
Zou je wat nieuwe foto´s willen maken? 1 foto waarop je het geheel van zadel paard en singel goed kunt zien (van de zijkant), en een close up zoals de foto´s hierboven?
Is de huid helemaal hersteld na een wondje voordat je weer begint met rijden?
Normaal kan ik er vandaag wel langsgaan, zal er dan even het zadel opgooien (pony zal blij zijn
) en foto's maken 
Vaak wacht ik zelfs tot er weer haar op staan .. En sowies zijn het nooit echt open wonden, maar eerder haar eraf geschuurd zeg maar .. herstelt dus wel vrij snel 
Graag zelfs 

) maar is dus op het randje, uiteinden zitten vlak onder het zadel/dekje, ik zou liever naar 55 cm toegaan, of gaat dit te kort zijn? (bedoeling is dat pony toch nog wel wat afvalt in de toekomst).
Maar dat is normaal lijkt mij
Onder de singel is het doorgaans wel vochtiger dan onder het zadel
Maar dat lijkt me ook normaal? (kleinere bedekte oppervlakte enzo).
Als je bedoelt of hij extra gaat schuren/krabben etc. als hij gezweet heeft .. dat doet hij niet.

Maarja, het moest even .. We hadden namelijk afgesproken om naar een hele grote ruitershop te gaan, dacht van: dan vraag ik het daar eens en laat meteen de foto's zien .. Ben er alleen niet zo echt wijzer uit geworden 
Dat had ik echt niet verwacht toen ik ze laatst zag
Arme pony ... (ik zeg het er even bij, niet dat jullie zodadelijk de foto's zien en denken: noemt zij dat niks of niet erg?!
).

Maar erboven zit ook een wonde
). Want ik leg het echt altijd zover mogelijk naar achter .. en dan nu op de foto's ligt het precies te ver naar voren en ik kan me niet voorstellen dat ik het zo heb gelegd
Of zie ik gewoon scheel?
Maar dan zou het niet van neopreen of dergelijke mogen zijn want dat verdraagt hij dan weer niet denk ik zo 
Als pony dan (hopelijk) nog wat meer afslankt hou ik helemaal niks over ...
Kan er eventueel wel bijmaken natuurlijk, maar of dat zo goed gaat zitten? Weet het niet ..
Maar ze zijn nogal vrij prijzig denk ik
vandaar dat ik ook eventuele andere opties nog open hou
Kan me niet meteen iemand voorstellen in de buurt die er eentje te leen zou hebben, maar kan altijd eens rondvragen natuurlijk 
[***] schreef:Denk dat ik het inderdaad eens moet proberenMaar ze zijn nogal vrij prijzig denk ik
vandaar dat ik ook eventuele andere opties nog open hou
Kan me niet meteen iemand voorstellen in de buurt die er eentje te leen zou hebben, maar kan altijd eens rondvragen natuurlijk
Heb je in leren versie ook uitgesneden dressuursingels enzo?