Citaat:merano is dus zadelmarkt...
Er is een zadelmaker naar komen kijken, en hij ligt goed, die andere lag niet goed.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xx_Kelly_xx schreef:Citaat:merano is dus zadelmarkt...
Er is een zadelmaker naar komen kijken, en hij ligt goed, die andere lag niet goed.
Lynn_Nikita schreef:ik zeg ook niet dat het zadel niet goed ligt, dat kan best hoor
Er staat in hetzelfde stuk dat je beter voor dat geld een 2e hands goed merk kan kopen, en dat je zelf een 2ehands merano gekocht is
merano is zadelmarkt, dus je spreekt jezelf tegen in dat bericht, dat bedoel ik
is het trouwens een onafhankelijke zadelverkoper geweest? of iemand van zadelmarkt zelf?
armanike schreef:ik vind 300/400 euro enorm veel geld om uit te geven hoor? En al zeker aan een kartonnen zadel dat je paard beschadigd en zelf zo kapot is. Doe je paard een lol en koop voor die som een fatsoenlijke 2e handse!!!!!
russel schreef:Ik heb een shetlanderzadel met hoofdstel gekocht voor 150 euro...ziet er heel mooi uit. Zit fijn voor de kinders. Voor een shet vind ik het de moeite.
Het is natuurlijk wel kunststof en het wordt natuurlijk ergens in een goedkoop lonenland gemaakt.
Voor een zadel met zou het best kunnen voor een groot paard, maar daar doe je natuurlijk geen 10 jaar mee. Als de boom past en de kussens goed dragen, geen bulten hebben en lekker zacht zijn, dan is het geen probleem. Alleen moet je zelf heel goed kunnen zien of het zadel idd past. Sommige paardenruggen zijn nl makkelijk...
sitasgatje schreef:zou een interhippique een goeie oplossing zijn?
lotjaa93 schreef:Helaas is een geen A-merken topic die uit elkaar worden gehaald