ambre schreef:Ik heb de Döbert,alleen wel de Stallmeister kwaliteit.Deze is wat droog dus kies dan voor de duurdere uitvoering.
De Schockemohle is geweldig!
Heb je goede ervaringen met Schockemohle? Welke type heb je? (gehad)
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Focussed schreef:Mijn ervaring met Schockemöhle is dat het mooi leer is, maar niet te vergelijken met Döbert of Stübben. Maar de prijs kun je natuurlijk ook niet vergelijken.
Döbert is zachter leer, Schockemöhle is duidelijk stugger en minder soepel. Met goed onderhoud blijft hij mooi, maar slijtage is zeker duidelijker zichtbaar
WinBinChes schreef:Ik heb een hele mooie Schoekmohle gezien. Helaas alleen in het zwart op het plaatje, dus ik heb een gevraagd in het bruin
Het is deze
[ img]http://www.zz-online.nl/producten/Schockemohle_Michigan.jpg[/img]

Alane schreef:@Kamsel: andere reseller zoeken die ook dat merk verkoopt. De Duitsers hebben het hoog qua kwaliteit en service. Ogf gewoon voet bij stuk houden, en eisen dat ze hem opsturen.
Daarnaast heb je 1 jaar garantie (minimaal) en hier moeten ze gewoon iets mee doen.
@TS: Schockemoehle is top kwaliteit, blijft mooi, is mooi en blijft op kleur.
Verder hebben we Marengo gehad, ook goed merk, blijft ook super.
en dan dus TC hoofdstellen, ook een aanrader.
Maar dat zijn het meest de hoofdstellen in de midden sectie qua prijs. vanaf 100 euro gemiddeld tot ca 200 euro.
btw vandaag een Rossner in de handen gehad en voelde niet verkeerd, heb er verder geen ervaring mee qua gebruik
Alane schreef:@Kamsel: andere reseller zoeken die ook dat merk verkoopt. De Duitsers hebben het hoog qua kwaliteit en service. Ogf gewoon voet bij stuk houden, en eisen dat ze hem opsturen.
Daarnaast heb je 1 jaar garantie (minimaal) en hier moeten ze gewoon iets mee doen.

NienSCHaap schreef:Antilope heeft hele fijne hoofdstellen, en je kunt ze ook roze en blauw onderlegd krijgen enzo.
het is een engels merk volgens mij, heb er nu zelf nog maar 1 van een bruine met roze onderlegd.
heel fijn hoofdstel vind ik dat

Ik vind het een fijn hoofdstel alleen wordt de mijn hoofdstel op sommige plekjes wel iets zwart.
Heb daar laatst een super mooi hoofdstel gekocht, bruin en superkwaliteit. Er wordt daar ook heel veel nieuw verkocht, door eenmanszaakjes bijvoorbeeld. Dan moet je bij Uitgebreid Zoeken, zoeken bij Dieren en Toebehoren, en dan Hoofdstellen en Tuigage. (dan niks invullen bij de zoekbalk) Succes

WinBinChes schreef:Ik zoek een bruin hoofdstel en ik kan dus niks vinden. Alles wat ik mooi en gaaf vind, is er alleen in het zwart.
Wie kan mij vertellen waar ik mooie en gave BRUINE hoofdstellen kan vinden van GOEDE kwaliteit. Hoofdstellen van €40,- geloof ik niet in.
kamsel schreef:Alane schreef:@Kamsel: andere reseller zoeken die ook dat merk verkoopt. De Duitsers hebben het hoog qua kwaliteit en service. Ogf gewoon voet bij stuk houden, en eisen dat ze hem opsturen.
Dank je, de verkoper wil hem in september meenemen naar DLD, maar ben bang dat hij hem niet laat zien aangezien hij het normaal vindt.
Ben inderdaad op zoek naar een andere reseller. Maar ben het nog niet zoveel tegen gekomen in NL.
Misschien kan ik beter in Duitsland zoeken naar een verkoper.
(Het is wel een geweldig mooi hoofdstel)