Innova boomloze zadels

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

peaches

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:12

sow das idd wel best scheef ja! Fijn dat je je geld terug hebt gekregen! Ben nog wel steeds benieuwt hoe dat met de western modellen is. Ik vind de abey en de monty wel intressant alleen vind ik het niet echt een super beeld wat ze met die foto's geven. Vooral de monty waar je het zadel soort van helemaal op ziet vind ik het vreemd dat die flap zo hoog hangt.

Maar equitana is zeker slim! Roep al jaren dat ik daar heen wil, nu heb ik ook een doel! Maar ik kan innova dus ook daar vinden?

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 19:15

Ja, ze hebben een stand op Equitana...staat ook op hun site. Ik weet (nog) niet welke hal en standje, want ik zag ze niet in de lijst staan (of heb er overheen gekeken)

Ik vind het ook enorm scheef, maar... heb ook wel hele scheve Torsions en Startrekken in handen gehad... (onder andere) :(

Hun politiek is dat wanneer iemand niet tevreden is, ze geld terug geven...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:18

Buitenzinnig schreef:
Ja, ze hebben een stand op Equitana...staat ook op hun site. Ik weet (nog) niet welke hal en standje, want ik zag ze niet in de lijst staan (of heb er overheen gekeken)

Ik vind het ook enorm scheef, maar... heb ook wel hele scheve Torsions en Startrekken in handen gehad... (onder andere) :(

Hun politiek is dat wanneer iemand niet tevreden is, ze geld terug geven...

En toch.... als je zoiets opstuurt naar je klanten.... Dit was echt door iedere leek te zien, dus ze hebben het zeker moedwillig in deze conditie naar me opgestuurd. Kijk, bij scheefheden die slecht zichtbaar zijn snap ik nog dat dat wel eens gebeurd. Dit vond ik echter wel heel on-klantvriendelijk.

Anoniem

Re: Innova boomloze zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:34

Het idee achter deze zadels vind ik trouwens heel best. Als de uitvoering beter zou zijn geweest bij het zadel dat ik bestelde zou het een echte toevoeging zijn op zadelgebied.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:33

Je voelt je als klant dan toch ook niet serieus genomen? en hoe serieus neem je je product als verkoper als je zoiets verkoopt. Foutjes kunnen, alla.. maar ik zou ze persoonlijk niet aan het daglicht blootstellen, zoiets kan het merk helemaal kapot maken. Vraag me dan ook af hoe betrouwbaar het bedrijf zelf is, en de mensen die het je verkopen.

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:18

Voordat deze ene fout een heel eigen leven gaat leiden.... Fabrikant en leverancier zijn 2 verschillende dingen. Deze zadels worden in opdracht van de leverancier gemaakt. Wanneer je het druk hebt met inpakken, kan je zo iets over het hoofd zien. Ik vind het wel dom dat ze geen rechte hebben aangeboden, want op deze manier is het praatje de wereld in geholpen dat ze "alleen scheve zadels kunnen leveren". Wellicht was de hele zending scheef, dat kan...dat hadden ze dan beter kunnen uitleggen. Maar hoe dan ook. Ik ken deze meneer al ruim 7 jaar als een eerlijke en toegewijde man die ook gewoon hard moet werken voor zijn centjes. Bovendien is hij paardenfysio en weet als geen ander dat een zadel goed moet zijn.
Ik breng hem even op de hoogte van deze grote uitglijer, zodat hij dit kan vermijden in de toekomst, want daar wordt helemaal niemand beter van... niet de klant, niet het paard en Innova ook niet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:57

Buitenzinnig schreef:
Voordat deze ene fout een heel eigen leven gaat leiden.... Fabrikant en leverancier zijn 2 verschillende dingen. Deze zadels worden in opdracht van de leverancier gemaakt. Wanneer je het druk hebt met inpakken, kan je zo iets over het hoofd zien. Ik vind het wel dom dat ze geen rechte hebben aangeboden, want op deze manier is het praatje de wereld in geholpen dat ze "alleen scheve zadels kunnen leveren". Wellicht was de hele zending scheef, dat kan...dat hadden ze dan beter kunnen uitleggen. Maar hoe dan ook. Ik ken deze meneer al ruim 7 jaar als een eerlijke en toegewijde man die ook gewoon hard moet werken voor zijn centjes. Bovendien is hij paardenfysio en weet als geen ander dat een zadel goed moet zijn.
Ik breng hem even op de hoogte van deze grote uitglijer, zodat hij dit kan vermijden in de toekomst, want daar wordt helemaal niemand beter van... niet de klant, niet het paard en Innova ook niet....

Je hebt gelijk hoor :j
Wat ik zeg, op zich is het idee achter de zadels prima.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:18

Ja, ik ben het wel met Buitenzinnig eens.
Mij weerhoudt het er niet van het zelf te proberen(nu nog ff niet).

Maar een nieuw zadel wil je sowieso niet meer, Fellor?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:40

Anoniem schreef:
Ja, ik ben het wel met Buitenzinnig eens.
Mij weerhoudt het er niet van het zelf te proberen(nu nog ff niet).

Maar een nieuw zadel wil je sowieso niet meer, Fellor?

Ik wou toendertijd een nieuwe, maar ze konden me geen rechte sturen, dus dan niet nee... de verzendkosten waren niet mis en als je dan weer terug moet sturen... Ik neem namelijk geen genoegen met een zadel dat ook maar een heel klein beetje scheef is.
Inmiddels heb ik dus een startrekk.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 13:17

Het leer op de foto's van Fellor ziet er erg goedkoop uit,terwijl deze zadels toch zo'n 1000 euro kosten. Daar mag je best wat voor verwachten.
Ik ben heel benieuwd naar de beugelriemophanging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 14:59

germie schreef:
Het leer op de foto's van Fellor ziet er erg goedkoop uit,terwijl deze zadels toch zo'n 1000 euro kosten. Daar mag je best wat voor verwachten.
Ik ben heel benieuwd naar de beugelriemophanging.

Deze was nieuw onder de 500 euro. Dit was de marielle.

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:03

Die nieuwe op de site van rond de 1000 euro is een nieuw model met (even spieken) een flexibele boom en uitwisselbaar kopijzer en komt uit Midden Amerika... daar mag je wel van verwachten dat het goed is...

Beeezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:14

Don, is er op de Equitana een "boomloze hal"?
Dan wil ik daar ook wel eens een kijke nemen, om vervolgens, zoals alweer een tijd geleden afgesproken, met mijn Blessepaard, eens jouw kant op te knarren. :D

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 19:21

Niet dat ik weet... maar wel heel veel mensen die boomloze zadels verkopen... op de index kan je zien wie er allemaal staan (Way Out West bijvoorbeeld) Mischien staat er wel een standje van Barefoot en zeker weeten dat er mensen staan met Trekker, Startrekk en dus ook Innova

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 20:39

Jammer dat ze niet een model hebben gehouden zonder kopijzer en voor een lagere prijs. Dat was juist de kracht van het vorige model vond ik..

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 22:46

maar ook gevoelig voor zulke problemen als scheef worden in de doos... ;) ze hebben het niet meer in de collectie...deze schijnt beter te zijn. De kussens zijn nog steeds memory foam..soort Startrekk dressuur, maar net iets anders

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-11 10:35

Buitenzinnig schreef:
maar ook gevoelig voor zulke problemen als scheef worden in de doos... ;) ze hebben het niet meer in de collectie...deze schijnt beter te zijn. De kussens zijn nog steeds memory foam..soort Startrekk dressuur, maar net iets anders

Degene die ik had is zeker niet scheef geworden in de doos, hij was stevig zat. Hij was gewoon aan alle kanten scheef gebouwd. Dus wat vervoer betreft hoeft dat geen reden te zijn om ze anders te maken.