Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Buitenzinnig schreef:Ja, ze hebben een stand op Equitana...staat ook op hun site. Ik weet (nog) niet welke hal en standje, want ik zag ze niet in de lijst staan (of heb er overheen gekeken)
Ik vind het ook enorm scheef, maar... heb ook wel hele scheve Torsions en Startrekken in handen gehad... (onder andere)![]()
Hun politiek is dat wanneer iemand niet tevreden is, ze geld terug geven...
Buitenzinnig schreef:Voordat deze ene fout een heel eigen leven gaat leiden.... Fabrikant en leverancier zijn 2 verschillende dingen. Deze zadels worden in opdracht van de leverancier gemaakt. Wanneer je het druk hebt met inpakken, kan je zo iets over het hoofd zien. Ik vind het wel dom dat ze geen rechte hebben aangeboden, want op deze manier is het praatje de wereld in geholpen dat ze "alleen scheve zadels kunnen leveren". Wellicht was de hele zending scheef, dat kan...dat hadden ze dan beter kunnen uitleggen. Maar hoe dan ook. Ik ken deze meneer al ruim 7 jaar als een eerlijke en toegewijde man die ook gewoon hard moet werken voor zijn centjes. Bovendien is hij paardenfysio en weet als geen ander dat een zadel goed moet zijn.
Ik breng hem even op de hoogte van deze grote uitglijer, zodat hij dit kan vermijden in de toekomst, want daar wordt helemaal niemand beter van... niet de klant, niet het paard en Innova ook niet....
Anoniem schreef:Ja, ik ben het wel met Buitenzinnig eens.
Mij weerhoudt het er niet van het zelf te proberen(nu nog ff niet).
Maar een nieuw zadel wil je sowieso niet meer, Fellor?
Buitenzinnig schreef:maar ook gevoelig voor zulke problemen als scheef worden in de doos...ze hebben het niet meer in de collectie...deze schijnt beter te zijn. De kussens zijn nog steeds memory foam..soort Startrekk dressuur, maar net iets anders